خبرنگاران پلیس آمریکا یک سیاهپوست را در مقابل چشمان فرزندانش به گلوله بست

به گزارش مجله فیروزی، تهران- خبرنگاران- نیروهای پلیس ایالت ویسکانسین آمریکا دقایقی پیش یک شهروند سیاهپوست را در مقابل چشمان فرزندانش به گلوله بستند.

خبرنگاران پلیس آمریکا یک سیاهپوست را در مقابل چشمان فرزندانش به گلوله بست

به گزارش خبرنگاران از شبکه سی ان ان، دو افسر پلیس ویسکانسین روز دوشنبه (به وقت محلی) به دلایل نامعلوم به یک سیاهپوست آمریکایی در حین سوار شدن بر خودرو چندین بار شلیک کردند.

براساس بیانیه فرمانداری ویسکانسین، فرد مجروح جاکوب بلیک نام دارد که به دنبال تیراندازی نیروهای پلیس از شرایط حیاتی خوبی برخوردار نیست.

به گفته مقامات محلی، با شروع تحقیقات در خصوص دلایل این حادثه دو افسر پلیس از کار خود برکنار شده اند.

وکیل سیاهپوست آمریکایی بعد از این حادثه خشونت بار نیروهای پلیس گفت: موکل من در برابر سه فرزند خود مورد شلیک افسران پلیس نهاده شد.

بن کرامپ وکیل بلیک که هم اکنون نماینده حقوقی خانواده وی است، با انتشار ویدئویی در صفحات اجتماعی نحوه تیراندازی نیروهای پلیس به بلیک را منتشر کرد.

با انتشار این ویدئو موجی از اعتراض در منطقه حادثه بوجود آمد و با شدت دریافت اعتراضات مقامات محلی مجبور به اعلام منع آمد و شد در منطقه شدند.

ادامه رفتارهای خشونت آمیز پلیس آمریکا علیه سیاهپوستان در حالی ادامه دارد که تنها دو ماه از قتل جورج فلوید دیگر سیاهپوست آمریکایی توسط پلیس می گذرد.

با گذشت دو ماه از قتل جورج فلوید هنوز هم بعضی از ایالت های آمریکا از جمله اورگان و شهر پورتلند شاهد تداوم اعتراضات خیابانی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 مهر 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1010

به "خبرنگاران پلیس آمریکا یک سیاهپوست را در مقابل چشمان فرزندانش به گلوله بست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پلیس آمریکا یک سیاهپوست را در مقابل چشمان فرزندانش به گلوله بست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید