خبر خداحافظی من صحت ندارد، اجازه دهید نسبت به خبر برکناری ام سکوت کنم

به گزارش مجله فیروزی، کشت پور درباره اخبار منتشر شده مبنی بر برکناری اش از سمت شهردار منطقه 2 پایتخت توضیحاتی داد.

خبر خداحافظی من صحت ندارد، اجازه دهید نسبت به خبر برکناری ام سکوت کنم

رسول کشت پور شهردار منطقه 2 تهران در گفت وگو با خبرنگار ، در پاسخ به این سوال که آیا اخبار منتشره مبنی بر برکناری وی از سمت شهردار منطقه 2 پایتخت صحت دارد یا خیر؟، گفت: هر تصمیمی که قرار است گرفته گردد باید از شهرداری مرکز و روابط عمومی آن جویا شد.

شهردار منطقه 2 تهران در پاسخ به این سوال که آیا وی در روز امضای تفاهم نامه جهت توسعه مترو از همکاران و معاونت های شهرداری منطقه 2 خداحافظی نموده است یا خیر، گفت: خبر خداحافظی من ندارد و شما بگویید چه منبعی در شهرداری منطقه این اطلاعات را در اختیار شما قرار داده و اگر تصویری از خداحافظی من وجود دارد، برای من ارسال و منتشر کنید.

کشت پور در پاسخ به این سوال که آیا از سوی حناچی شهردار تهران صحبتی مبنی بر برکناری او از سمت شهردار منطقه 2 تهران شده است یا خیر؟ گفت: اجازه دهید درباره این موضوع سکوت کنم.

برگزاری دوره های تهران شناسی در باغ موزه دفاع مقدس

این در حالی است که از هفته گذشته اخباری منتشر شد که حکایت از آن داشت، پیروز حناچی شهردار تهران تغییرات در رأس شهرداری های مناطق را آغاز نموده و در ادامه نیز این تغییرات را تا سطح بعضی از معاونت های شهرداری ادامه خواهد داد.

حناچی آغاز تغییرات در رأس شهرداری های بعضی از مناطق 22 گانه پایتخت را با برکناری محمدرضا دهداری پور شهردار منطقه 6 تهران و انتصاب تورج فرهادی به جای او آغاز کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 306

به "خبر خداحافظی من صحت ندارد، اجازه دهید نسبت به خبر برکناری ام سکوت کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خداحافظی من صحت ندارد، اجازه دهید نسبت به خبر برکناری ام سکوت کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید