در لیگ تکواندو کم تجربه نیستیم، به صعود امیدواریم

به گزارش مجله فیروزی، رحیم صالحی مربی تیم تکواندو استقلال در مورد حضور این تیم در لیگ برتر گفت: سال ها با تیم جوانه در رقابتهای لیگ و در رده های سنی مختلف حضور داشتیم و بعد از یک فصل غیبت با حمایت علی نامداری و مصوبه هیأت مدیره باشگاه استقلال با این تیم وارد مسابقات شدیم.

در لیگ تکواندو کم تجربه نیستیم، به صعود امیدواریم

وی اضافه نمود: تصمیم برای حضور در لیگ برتر کمی دیر انجام شد و به دنبال آن نیز دیرهنگام وارد جابجایی شدیم. نتوانستیم نفرات مدنظر را جذب کنیم ولی با این وجود با در اختیار داشتن یک کادر فنی قدرتمند و استفاده از جوانان با آیندهه به صعود امیدواریم. البته که نگاه ما به فصل آینده و حضوری در سطح یک تیم مدعی خواهد بود.

صالحی ادامه داد: در سالهای قبل هم ثابت کرده ایم که بیشتر به روی سرمایه گذاری در بخش پایه علاقه مندیم و در استقلال هم همین تفکر بر تیم حاکم خواهد بود تا در سالهای آینده بتوانیم از دسترنج خود و تلاش مربیان باشگاهی برای موفقیت و کسب سکو سود ببریم.

مربی استقلال در سرانجام مورد احتمال صعود در دیدار با مدعیان این گروه گفت: جوانان با آیندهه و فنی را جذب کردیم که توان مبارزه برابر هر حریفی را دارند، مشکل ما کمبود تجربه این جوانان است که خدا را شکر کادر فنی خیلی قوی داریم که می توانند کمک کنند در انتقال به جوانان تا ان شاءالله بتوانیم به نتیجه لازم دست پیدا کنیم.

لیگ برتر تکواندو در گروه اول جمعه 19 دی ماه با حضور تیم های شهرداری ورامین، مس کرمان، استقلال و فتح صدر البرز آغاز می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1253

به "در لیگ تکواندو کم تجربه نیستیم، به صعود امیدواریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در لیگ تکواندو کم تجربه نیستیم، به صعود امیدواریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید