راپونزل 14 ساله واقعی پس از 7 سال موهایش را کوتاه کرد

به گزارش مجله فیروزی، آنانو، دختر 14 ساله گرجستانی که به مدت 7 سال موهایش را کوتاه ننموده بود پایان آن ها را کوتاه نموده و از شکل و شمایل تازه خود رونمایی کرد.

راپونزل 14 ساله واقعی پس از 7 سال موهایش را کوتاه کرد

به گزارش خبرنگاران، این دختر اهل تفلیس، گرجستان، همواره دوست داشت مو های بلند خود را به رخ بکشد. وقتی هفت ساله بود، موهایش را کوتاه کرد، اما از اینکه چقدر طول کشید تا دوباره رشد نمایند، مضطرب بود و بیان کرد که دیگر هرگز موهایش را کوتاه نخواهد کرد.

در بلندترین حالت، مو های آنانو تقریباً یک متر بلند بود. وی برای سالم نگه داشتن موهایش، هفته ای دو یا سه بار، هر بار حدود یک ساعت زمان از اسکراب مو استفاده می کرد تا به فعال شدن فولیکول ها یاری کند. سپس نیم ساعت طول می کشید تا مادرش موهایش را خشک کند.

دوستان و خانواده آنانو عاشق مو های راپونزلی او بودند و مدام از او می خواستند که هرگز موهایش را کوتاه نکند.

با این حال، با وجود نکات مثبت، نکات منفی زیادی وجود داشت که به تصمیم او برای کوتاه کردن آن یاری کرد. او او که یک رقصنده استگفت که مراقبت از چنین مو های بلندی سخت است و او می خواهد تغییری ایجاد کند تا زندگی او آسان تر گردد.

اگرچه هیچ کس در خانواده او از این کار خبر نداشت، آن ها با وجود شوکه شدن، عاشق ظاهر نو او شدند.

آنانو پس از به اشتراک گذاشتن ظاهر نو خود در تیک تاک با واکنش های مثبت زیادی روبرو شد و از آن موقع تا به امروز بیش از 6.7 میلیون لایک و 21.3 میلیون بازدید به دست آورده است.

آنانو تصمیم گرفت موهایش را به قیمت 1300 لاری (300 پوند) به سالنی که موهایش را در آنجا کوتاه نموده بود بفروشد تا بتوانند موهایش را به کلاه گیس تبدیل نمایند.

اگرچه دلش برای موهایش تنگ شده است، اما از تصمیم خود پشیمان نیست و فکر می نماید کوتاه بهتر است.

توصیه او این است که ابتدا با اکستنشن مو آغاز کنید تا یاد بگیرید چگونه از مو های بلندتر مراقبت کنید. علاوه بر این، او می گوید که یک رژیم غذایی سالم بر سرعت رشد موهایش تأثیر می گذارد و بعلاوه به استحکام کلی آن یاری می نماید.

آنانو در انتها گفت: از همه مهمتر، همواره به یاد داشته باشید که با مو های بلند یا کوتاه چقدر زیبا هستید.

منبع: فرارو
انتشار: 8 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1852

به "راپونزل 14 ساله واقعی پس از 7 سال موهایش را کوتاه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راپونزل 14 ساله واقعی پس از 7 سال موهایش را کوتاه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید