برطرف ریپورت در اینستاگرام چگونه است؟

به گزارش مجله فیروزی، ریپورت اشتباهی در اینستاگرام یکی از مشکلاتی است که کاربران را درگیر می نماید، راه های مختلفی برای برطرف این مشکل وجود دارد که در ادامه به آنها می پردازیم.

برطرف ریپورت در اینستاگرام چگونه است؟

به گزارش خبرنگاران، اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی پرمخاطب، قوانین و قواعدی دارد که ممکن است بعضی اوقات برای کاربران مشکل ایجاد کند.

شاید برای بعضی از کاربران اینستاگرام این اتفاق اتفاق افتاده باشد که اینستاگرام خود را باز نموده و با پیغام مسدود شدن یا همان Report روبه رو شوند. ریپورت در اینستاگرام به این معنی است که کاربران منع ورود و استفاده از این شبکه اجتماعی را دارند.

با این قابلیت کاربران اینستاگرام می توانند صفحاتی که دوست ندارند یا به عنوان صفحات مخرب شناسایی می نمایند را ریپورت نمایند؛ اما گاهی اوقات پیش می آید که اینستاگرام دچار مشکل شده و صفحه های حقیقی را به عنوان ربات شناسایی و آن ها را محدود یا ریپورت می نماید.

انواع ریپورت در اینستاگرام:

ریپورت پست

ریپورت کامنت

ریپورت حساب کاربری

ریپورت استوری و پیغام در دایرکت

بیشتر چه حساب هایی ریپورت می شوند؟

حساب های جعل هویت افراد عادی و مشهور

حساب های حاوی مطالب نژاد پرستانه

حساب هایی که بیش از حد معمول لایک و کامنت می گذارند

حساب هایی که پی در پی از سوی کاربران مختلف مسدود یا بلاک می شوند

حساب های حاوی تصاویر و متن های غیراخلاقی

بسیاری از کاربران از ریپورت شدن بی دلیل توسط اینستاگرام گلایه دارند، در این بخش به راه های برطرف ریپورت اینستاگرام پرداخته ایم.

یکی از روش های رایج این است که به دنبال نمایندگان خود بگویید: لطفا برای من نظر انگلیسی بگذارید. این روش به شما یاری می نماید که به اینستاگرام نشان دهید شما یک ربات نیستید و بقیه می خواهند که شما بمانید و فعال باشید.

تغییر حساب کاربری ایمیل

برای برطرف محدودیت از حساب کاربری اینستاگرام خود می توانید ایمیل حساب را تغییر دهید.

بر روی گزینه ویرایش نمایه من در صفحه اصلی پروفایل خود کلیک کنید و به بخش اطلاعات خصوصی بروید.

در این قسمت باید یکی از بخش های مربوط به ایمیل یا شماره تلفن خود را تغییر یا تخصیص دهید. پس از ویرایش حساب ایمیل خود، پیغامی از سوی اینستاگرام دریافت می کنید که حاوی یک لینک است و باید روی آن کلیک کنید.

به اینستاگرام اطلاع بدهید

زمانی که برنامه را باز و پیغام ریپورت یا مسدود شدن حساب خود را دریافت می کنید، با دو گزینه روبرو می شوید، در این بخش باید گزینه Report problem را انتخاب کنید. پس از آن، اینستاگرام پیغامی حاوی یک فهرست برای شما ارسال می نماید که باید اطلاعات و تصویر خود را در آن وارد کنید تا به عنوان یک فرد واقعی و نه یک ربات برای اینستاگرام شناخته شوید.

یک نامه بفرستید

به تنظیمات اینستاگرام بروید و روی Report a Problem کلیک کنید. این گزینه برای همه کاربران در دسترس است تا اینستاگرام را از مشکلاتی که ممکن است برایشان اتفاق بیفتد، آگاه نمایند. هنگامی که بر روی Report a Problem کلیک می کنید، گزینه هایی وجود دارد که باید Something Isnt Working را انتخاب کنید. فرمی دریافت خواهید کرد که باید توضیحی برای برطرف ریپورت اینستاگرام بنویسید.

همچنین می توانید به وب سایت اصلی اینستاگرام مراجعه نموده و اعلام کنید که هک شده اید. اینستاگرام اطلاعات شما را آنالیز نموده و حساب شما را برمیگرداند.

منبع: خبرنگاران

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1101

به "برطرف ریپورت در اینستاگرام چگونه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف ریپورت در اینستاگرام چگونه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید