زمان شروع برنامه بیمه اجباری درمان

به گزارش مجله فیروزی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با اعلام شروع بیمه اجباری درمان در 13 آبان سال جاری گفت: بیمه اجباری فرصتی است برای همه ایرانی ها که تحت پوشش بیمه قرار گیرند.

زمان شروع برنامه بیمه اجباری درمان

طاهر موهبتی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت همزمان با شروع هفته بیمه سلامت، پیش از خطبه نماز آدینه تهران با بیان این که 40 میلیون ایرانی از خدمات سازمان بیمه سلامت برخوردارند، گفت: کارکنان دولت، بازنشستگان، روستاییان و عشایر، خانواده شهدا و جانبازان، مددجویان سازمان بهزیستی و طلاب از خدمات بیمه سلامت برخوردارند.

وی تاکید نمود: در حال حاضر 90 درصد هزینه های مردم در بیمارستان های دولتی و 70 درصد خدمات درمانی مربوط به بیماری های سرپایی توسط دولت پرداخت می گردد.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ادامه داد: یک دوره ای در مناطق محروم و مرزی پزشک متخصص وجود نداشت، اما در حال حاضر 28 میلیون ایرانی ساکن در روستاها و عشایر و همچنین در شهرهای کوچک از 12 خدمات پزشکی از جمله مامایی، تصویربرداری و دندان پزشکی برخوردارند.

به گفته این مسئول، 4 هزار مرکز خدمات روستایی و 18 هزار خانه بهداشت با حضور یک تا 3 بهورز در کشور فعالند.

موهبتی با اشاره به این که در 13 آبان سال جاری با حضور معاون اول رئیس جمهوری بیمه اجباری شروع به کار خواهد نمود، گفت: امیدواریم هموطنانی که از بیمه برخوردار نیستند، مراجعه نمایند و بتوانند تحت پوشش بیمه اجباری قرار گیرند؛ چراکه نباید تنها در زمان بیماری برای بیمه اقدام کنیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 387

به "زمان شروع برنامه بیمه اجباری درمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان شروع برنامه بیمه اجباری درمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید