سریال کره ای بدشانس ازلی؛ ماجرای آشنایی با الهۀ خوشبختی

به گزارش مجله فیروزی، بدشانس ازلی سریال کره ای تازه ای است که از 25 خرداد پخش آن شروع شده است. داستان این سریال حال و هوایی کمدی و عاشقانه دارد و جنبه هایی جادویی و تخیلی هم در آن هست. نا این وو و سئوهیون نقش های اصلی را در این سریال بازی می نمایند.

سریال کره ای بدشانس ازلی؛ ماجرای آشنایی با الهۀ خوشبختی

به گزارش خبرنگاران؛ سئوهیون نقش دختری به نام سئول بی را دارد؛ او همۀ عمرش را به همراه مادرش در اسارت رئیس یک شرکت بزرگ و در یک اتاق مخفی کوچک زندگی نموده. او همواره جهانی بیرون را فقط در رویاهایش تصور می نموده است. در واقع سئول بی و مادرش آدم های عادی نیستند. آن ها دو شمن هستند که اگر به کسی دست بزنند می توانند آیندۀ نزدیک او را پیش بینی نمایند. به همین دلیل هم بوده که آن ها و نسل های گذشته شان همواره در اسارت آدم های شروری بوده اند که می خواسته اند از توانایی آن ها برای رسیدن به قدرت و ثروت استفاده نمایند.

یک روز در یکی از مهمانی هایی که پسر رئیس شرکت برگزار نموده، گونگ سو گوانگ (نا این وو) راجع به گوشه کنار خانه کنجکاو می گردد و تصادفا باعث آزاد شدن سئول بی می گردد. سئول بی یک بعد از ظهر را در بیرون از اسارت می گذراند و با اینکه دوباره مجبور می گردد به آنجا برگردد، اما به این غریبه که مثل شاهزادۀ قصه ها او را نجات داده بود علاقمند می گردد؛ سئول بی عاشق قصه های پریان است و همۀ جهان را از زاویۀ همین قصه ها نگاه می نماید.

رئیس شرکت فکر می نماید این پسر می خواسته سئول بی را بدزدد و به همین دلیل تصمیم می گیرد او را بکشد. سو گوانگ برای فرار از دست او نامش را عوض می نماید و به شغل ماهیفروشی مشغول می گردد. چند سال می گذرد؛ حالا همۀ اطرافیان سوگوانگ او را به عنوان یک آدم بدشانس که برای دیگران هم بدشانسی می آورد می شناسند. اما سئول بی هنوز او را فراموش ننموده و وقتی دوباره از اسارت فرار می نماید، به سراغ او می رود. این یک آغاز تازه برای هر دوی آن هاست که ماجرا های تازه ای را هم رقم میزند. سوگوانگ یک جور هایی نماد بدشانسی است و سئول بی الهۀ اقبال و خوشبختی؛ بنابراین رابطۀ آن ها علاوه بر این که جنبۀ عاطفی سریال را شکل می دهد، موقعیت های طنز بسیار خوبی هم در آن ایجاد می نماید.

سریال بدشانس ازلی هم مفرح و شاداب است و هم عاطفه برانگیز و گرم. بازی های بسیار پرانرژی و جذابی که دو بازیگر اصلی ارائه نموده اند، بخش مهمی از جاذبۀ سریال را شکل می دهد. هر دوی آن ها هم معصومند، هم بامزه و هم دوست داشتنی. فیلمنامۀ سریال هم ترکیب خیلی درخشانی از قصه های قدیمی با یک داستان مدرن و امروزی است. در واقع خود این سریال با حال و هوای خیال انگیزی که دارد مثل یکی از همان داستان هایی است که سئول بی عاشق آن هاست؛ چیزی مثل پری دریایی کوچک یا زیبای خفته.

  • بازیگران: سئوهیون (Seohyun)، نا این وو (Na In-Woo)
منبع: فرارو
انتشار: 2 مرداد 1401 بروزرسانی: 2 مرداد 1401 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1926

به "سریال کره ای بدشانس ازلی؛ ماجرای آشنایی با الهۀ خوشبختی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال کره ای بدشانس ازلی؛ ماجرای آشنایی با الهۀ خوشبختی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید