آغاز عملیات اجرایی احداث پارکینگ تفرجگاه چشمه تنگه رغز داراب

به گزارش مجله فیروزی، میراث آریا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، آغاز عملیات اجرایی احداث پارکینگ تفرجگاه چشمه تنگه رغز داراب صورت گرفت.

آغاز عملیات اجرایی احداث پارکینگ تفرجگاه چشمه تنگه رغز داراب

علیرضا پرویزی اظهار کرد: تأمین پارکینگ برای این مکان سیاحتی با ارتقای کیفیت خدمت رسانی به مردم و امنیت خاطر جهانگردان، افزایش شاخص کیفی جهانگرد پذیری تنگه رغز را در پی خواهد داشت.

رئیس اداره میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی داراب گفت: این پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر پانزده میلیارد ریال در زمینی به مساحت 4200 مترمربع شروع و مراحل اجرا و اتمام پروژه به اطلاع هموطنان خواهد رسید.

او بیان نمود: دست همه دلسوزان میراث فرهنگی در راستای توسعه فراگیر اشتغال جوانان در حوزه های میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی را می فشاریم و امیدواریم این اقدامات، منتج به گردش پذیری اماکن تاریخی داراب و اطلاق داراب به عنوان یکی از موقعیت های منحصر بفرد جهانگردی در کشور گردد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی داراب با بیان اینکه پیگیری ثبت ملی تنگه رغز در وهله اول و ثبت جهانی این جاذبه جهانگردی در دستور کار قرار گرفته، از مردم بخش فسا رود درخواست کرد با شناسایی فرصت های شغلی حوزه های جهانگردی، صنایع دستی و راه اندازی اقامتگاه های بومگردی در بهبود شاخص گردش پذیری مشارکت فراگیر داشته باشند.

پرویزی با قدردانی از پیگیری مسئولانه نماینده داراب و زرین دشت و همراهی فرماندار داراب و دغدغه مندی مدیرکل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی فارس برای حمایت همه جانبه نسبت به حوزه های جهانگردی استان و شهرستان داراب را فصل نوینی از ارتقای صنعت جهانگردی این شهرستان مطرح نمود.

منبع: همگردی
انتشار: 9 شهریور 1401 بروزرسانی: 9 شهریور 1401 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1955

به "آغاز عملیات اجرایی احداث پارکینگ تفرجگاه چشمه تنگه رغز داراب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز عملیات اجرایی احداث پارکینگ تفرجگاه چشمه تنگه رغز داراب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید