صدور مجوز برای 2 خانه مسافر در هلیلان

به گزارش مجله فیروزی، مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی ایلام از صدور مجوز دو خانه مسافر در شهرستان تازه تأسیس هلیلان اطلاع داد.

صدور مجوز برای 2 خانه مسافر در هلیلان

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی ایلام، عبدالمالک شنبه زاده روز 20 مرداد 99 با بیان اینکه خانه مسافرها از نظر استحکام بنا، صلاحیت اخلاقی، بهداشت، موارد ایمنی و امنیت مکان آنالیز می شوند و در صورت تأیید، مجوز فعالیت دریافت خواهند کرد، اضافه نمود: این خانه مسافرها با همکاری بخش خصوصی فعال شده و به طور مستقیم برای چهار نفر ایجاد شغل نموده است.

او توضیح داد: نمی توان نقش خانه مسافرها را در اسکان مسافر در زمان اوج سفر نادیده گرفت، ولی احتیاج است با ضابطه مند کردن فعالیت آن ها، مسائل را به حداقل رساند.

مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی ایلام اضافه نمود: این اقدام به منظور ساماندهی و نظارت هرچه بهتر و جلوگیری از فعالیت خانه مسافرهای فاقد مجوز و غیرقانونی انجام می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 941

به "صدور مجوز برای 2 خانه مسافر در هلیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور مجوز برای 2 خانه مسافر در هلیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید