کرونا در اروپا، از وخامت اوضاع حمل و نقل هوایی تا افزایش مناطق خطر کرونایی

به گزارش مجله فیروزی، جدیدترین اخبار کرونایی از اروپا حاکی از آن است که حمل و نقل هوایی اروپایی و مشاغل مرتبط با آن در دوران کرونا به شدت آسیب دیده و مرتبا مناطق بیشتری از این اتحادیه در لیست قرمز کرونایی قرار می گیرند.

کرونا در اروپا، از وخامت اوضاع حمل و نقل هوایی تا افزایش مناطق خطر کرونایی

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران اخیرا افزایش آمار مبتلایان جدید به کرونا در بسیاری کشورهای اروپایی مقامات این اتحادیه را بر آن داشته که برای مهار این بحران به بازگشت مجدد محدودیت ها روی آورند.

جریمه 40 یورویی برای نقض نمایندگان طرح استفاده اجباری از ماسک در هامبورگ

جدیدترین اخبار کرونایی از اتحادیه اروپا حاکی از آن است که مقامات شهر هامبورگ جریمه 40 یورویی را برای نقض نمایندگان استفاده از ماسک در وسایل حمل و نقل عمومی در نظر گرفته اند که این قانون از روز دوشنبه در این شهر اجرایی می گردد.

انستیتو رابرت کخ آلمان هم بعضی رفتارها را عامل افزایش خطر سرایت کرونا اعلام نموده و تاکید نمود که آواز خواندن، خندیدن و بلند صحبت کردن فرد مبتلا می تواند خطر سرایت را افزایش دهد.

حمل و نقل هوایی اروپا زیر تیغ کرونا

نتایج یک آنالیز هم نشان می دهد که کرونا در نیمه ابتدایی امسال میلادی آثار عمیقی بر حمل و نقل هوایی آلمان گذاشته است. بر اساس اطلاعات انجمن BDL آلمان از حدود 1.1 میلیون شغل مرتبط با بخش حمل و نقل هوایی یک مورد در معرض خطر قرار گرفته است. اوضاع برای شاغلان این بخش در اسپانیا و انگلیس بسیار دشوارتر است.

جمل و نقل مسافری بین المللی هوایی در اواسط ماه مارس به دلیل محدودیت های سفر اعمال شده برای مقابله با شیوع کرونا به شدت آسیب دیده و تا به حال هم به ندرت جان تازه ای گرفته است.

آلمان در لیست مناطق خطر کرونایی فنلاند

کشور فنلاند هم با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا محدودیت های سفر خود را گسترش داده و این محدودیت ها را علیه آلمان هم اعمال نموده است. بر اساس تصمیمات اتخاذ شده از 24 آگوست باید سفرها به کشور آلمان و بعضی کشورهای دیگر از جمله نروژ، دانمارک و ژاپن تنها برای موارد ضروری انجام گیرد. مسافرانی هم که از این کشورها به فنلاند سفر می نمایند باید در قرنطینه دو هفته ای قرار گیرند.

افزایش ظرفیت های تست گیری در انگلیس

انگلیس هم افزایش ظرفیت تست گیری کرونا را در دستور کار قرار داده است.

ایتالیا هم می خواهد در ارتباط با یاری های کرونایی اتحادیه اروپا تا اواسط اکتبر یک برنامه اصلاحی را ارائه دهد. نخست وزیر ایتالیا اعلام نموده که می خواهد از این فرصت استفاده کند تا کارآمدی مدیریت عمومی و دادگستری را افزایش دهد.

کشور ایرلند هم محدودیت های کرونا برای مقابله با شیوع کرونا را تقویت می نماید.

اسپانیا در لیست مناطق خطر کرونایی اتریش

اتریش هم برای بخش هایی از مناطق توریستی اسپانیا محدودیت های سفر کرونایی اعمال نموده است. بر اساس اطلاعات دولت اتریش از روز دوشنبه آینده این محدودیت های سفر برای جزایر توریستی اسپانیا اعمال می گردد.

درخواست مرکل از شهفرایندان برای پایبندی به قواعد کرونایی

صدر اعظم آلمان با تاکید بر اینکه کشورش همچنان در وسط پاندمی کرونا قرار گرفته است از شهفرایندان خواست همچنان به قواعد کرونایی پایبند باشند.

مرکل بر لزوم تقویت نهادهای بهداشتی برای اینکه بتوانند در هر شرایطی اوضاع را کنترل نمایند تاکید نمود.

صدر اعظم آلمان افزایش کنترل ها و جریمه ها برای نقض محدودیت های کرونایی را از جمله برنامه های دولت برای مهار این بحران دانست. وی سخت گیری بیشتر برای اجرای قوانین فعلی را کافی دانسته و گفت: کسانی که مخالف قواعد قرنطیه هستند دیگران را به خطر می اندازند.

کاهش میانگین سن آمار مبتلایان به کرونا

آمارها نشان می دهد که میانگین سن مبتلایان به کرونا در اتریش فرایند کاهشی داشته و به گفته مقامات بهداشتی این کشور به 32 سال کاهش پیدا نموده است.

وزارت بهداشت اتریش هفته گذشته میانگین سن مبتلایان به کرونا را 33.7 سال و در روز سه شنبه میانگین سن مبتلایان را 32 سال بیان کرد.

وزیر بهداشت اتریش روز گذشته در سخنانی با اشاره به اینکه در عرض 24 ساعت 295 نفر در اتریش به کرونا مبتلا شده اند بیان کرد که این آمار مانند سراسر اروپا رو به افزایش است.

وزارت بهداشت اتریش در این شرایط از جوانان خواست مسئولیت را بر عهده گرفته و قواعد فاصله گذاری و محدودیت های کرونایی را کاملا رعایت نمایند.

استفاده اجباری از ماسک در صندلی های کاری فرانسه

فرانسه هم از ماه سپتامبر استفاده اجباری از ماسک در صندلی های کاری را در دستور کار قرار می دهد.

خبرها حاکی از آن است که آمار مبتلایان جدید به کرونا در اردوگاه های پناهندگان یونان هم همچنان رو به افزایش است.

دولت یونان هم با توجه به افزایش آمار مبتلایان جدید به کرونا محدودیت ها در این کشور را تشدید می نماید.

جدیدترین آمارهای رسمی ابتلا به کرونا در اروپا

جدیدترین آمارها نشان می دهد که تا به حال در اسپانیا 384270 نفر به کرونا مبتلا شده و 28670 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

در انگلیس هم تا به حال 320286 نفر به کرونا مبتلا شده و 41381 نفر هم در اثر ابتلا به آن جان باخته اند.

بر اساس جدیدترین آمارهای رسمی در ایتالیا هم تا به حال 254636 نفر به کرونا مبتلا شده و 35405 نفر هم در اثر ابتلا به آن جان باخته اند.

در آلمان هم تا به حال 228105 نفر به کرونا مبتلا شده و 9305 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان داده اند.

در فرانسه هم بر اساس جدیدترین آمارها 221267 نفر به کرونا مبتلا شده و 30451 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1004

به "کرونا در اروپا، از وخامت اوضاع حمل و نقل هوایی تا افزایش مناطق خطر کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در اروپا، از وخامت اوضاع حمل و نقل هوایی تا افزایش مناطق خطر کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید