ضدعفونی قطارهای مسافربری علیه کرونا ، الزام استفاده از ماسک و دستکش توسط همه مأموران قطار

به گزارش مجله فیروزی، معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا از ابلاغ دستورالعمل ضد عفونی قطارهای مسافری در بازه های زمانی کوتاه مدت برای مقابله با ویروس کرونا اطلاع داد.

ضدعفونی قطارهای مسافربری علیه کرونا ، الزام استفاده از ماسک و دستکش توسط همه مأموران قطار

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ترکیبی کانادا نوروز 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

رضا عصاری گفت: با اعلام ورود و شیوع ویروس کرونا به کشور از سوی وزارت بهداشت، شرکت حمل و نقل ریلی رجا به غیر از اقدامات بهداشتی که از قبل در قطارها انجام می داد، برای پیشگیری و ایجاد سفری امن برای مسافران، اقدامات جدید بهداشتی را ابلاغ و اعمال کرد.

معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا به مه پاشی و ضد عفونی کردن قطارها به ویژه نقاط تماس مسافران با وسایل و تجهیزات قطارها گفت: به کلیه شرکت های راهبری و مأموران قطارها اعلام و ابلاغ شده تا دوره های ضد عفونی کردن، کوتاه و مستمر باشد.

وی اعلام کرد: استفاده از ماسک و دستکش توسط همه مأموران قطار به ویژه مهمانداران در طول سفر الزامی بوده و ژل های ضدعفونی نیز در قطارها توزیع شده، ضمن اینکه تأکید شده است تا تمامی ظروف پذیرایی دائماً ضد عفونی شوند.

معاون اجرایی رجا گفت: کوشش داریم با هماهنگی و همکاری شرکت راه آهن، وزارت بهداشت و سایر دستگاه های ذی ربط اقداماتی را برای شناسایی بیماران مبتلا به ویروس کرونا در ایستگاه های اصلی راه آهن کشور عملیاتی کنیم.

عصاری به توزیع بروشور، نصب برچسب و تراکت های اطلاع رسانی و آموزشی در قطارها برای آگاهی مسافران در مورد نحوه پیشگیری و مراقبت های بهداشتی مقابله با ویروس اشاره نمود و اضافه کرد: فیلم های آموزشی نیز در قطارها به این منظور پخش می گردد.

معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا یادآور شد: به دنبال فراهم کردن امکان فروش ماسک در قطارها برای مسافران متقاضی نیز هستیم.

منبع: چمدان
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 576

به "ضدعفونی قطارهای مسافربری علیه کرونا ، الزام استفاده از ماسک و دستکش توسط همه مأموران قطار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضدعفونی قطارهای مسافربری علیه کرونا ، الزام استفاده از ماسک و دستکش توسط همه مأموران قطار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید