ضرورت ترویج ورزش همگانی به وسیله شهرداری ها

به گزارش مجله فیروزی، شهردار رشت گفت: به تیم داری به وسیله شهرداری ها معتقد نیستم و شهرداری ها می توانند در توسعه ورزش همگانی نقش مهمی ایفا نمایند.

ضرورت ترویج ورزش همگانی به وسیله شهرداری ها

به گزارش خبرنگاران گیلان،سید محمد احمدی شهردار رشت در کارگروه ورزشی کمیسیون فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری های کلانشهر کشور گفت: شهرداری ها به اسم دستگاه خدمت رسان در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی حاضر بوده و خدمات ارزشمندی ارائه می دهند.

وی به ضرورت ترویج ورزش و نقش آن در نشاط اجتماعی تاکید نمود و اضافه کرد: شهرداری ها گاهی به دلیل خدمت رسانی در حوزه های مختلف از کارکنان خود غافل می شوند این در حالی است که ضمن تدوین تقویم ورزشی باید برای ورزش کارکنان خود برنامه ریزی نمایند.

شهردار رشت با اشاره به اینکه اعتقادی به تیم داری شهرداری ها ندارم بیان داشت: معتقدم شهرداری ها می توانند با ترویج ورزش همگانی و ورزش محلات نقش مهمی در ایجاد نشاط و ارتقای سلامت شهروندان ایفا نمایند.

احمدی با اشاره به اینکه توسعه ورزش همگانی می تواند دستاوردهای ارزشمندی برای شهر ها داشته باشد اعلام نمود: برنامه ریزی منسجم در راستای توسعه ورزشی اقدامی ارزشمند به وسیله شهرداری ها است.

گفتنی است دبیرخانه آنالیز مدارک نخبگان ورزشی کارمندان شهرداری های کلانشهر کشور به سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت سپرده شده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1562

به "ضرورت ترویج ورزش همگانی به وسیله شهرداری ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت ترویج ورزش همگانی به وسیله شهرداری ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید