فال ابجد امروز چهارشنبه 7 دی ماه 1401؛ به درجات بالایی دست خواهید یافت

به گزارش مجله فیروزی، فال ابجد امروز چهار شنبه 7 دی ماه 1401؛ فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می گردد. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می گردد.

فال ابجد امروز چهارشنبه 7 دی ماه 1401؛ به درجات بالایی دست خواهید یافت

خبرنگاران |انسان ها همواره در پی راهی برای فهمیدن آینده خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال ها انجام می دهند.

به گزارش خبرنگاران ؛ فال حروف ابجد از جمله فال های قدیمی ای است که هواداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه ای برای مرتب سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده اند. گاهی این شیوه در شماره گذاری موارد یا صفحات به کار می رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه ها نیز استفاده می گردد. به این ترتیب که برای هر حرف واژه ای که بخواهند به عدد تبدیلش نمایند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی دارند و اعداد به دست آمده را جمع می زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ علی برابر با 110 می گردد بعلاوه یاعلی برابر با 121 می باشد.

فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می گردد. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می گردد. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده اند که اسامی این ماه ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل

ثور

جوزا

سرطان

اسد

سنبله

مقدار

عقرب

قوس

جدی

دلو

حوت

در ادامه، فال ابجد امروز 7 دی ماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: آ د ج

نگران مسائلی که در زندگیتان وجود دارد نباشید و بدانید که به زودی خداوند به شما یاری خواهد نمود تا از آن خلاص شوید. اگر فردی با شما ناسازگاری دارد شما با او مدارا کنید تا از کارش پشیمان گردد. حرف هایی به گوشتان می رسد که بسیار از آن ناراحت خواهید شد.

اردیبهشت: د ب آ

اقبال نیکویی در انتظارتان است و سرمایه اندکی به دستتان می رسد که می تواند شما را از نظر مالی در موقعیت مناسبی قرار دهد. اگر می خواهید کاری را شروع کنید قبل از هر عملی صلاح و مشورت داشته باشید تا خدایی نکرده به دردسر نیفتید.

خرداد: آ ب ج

مقصودی دارید که خیلی زود به آن میرسید و دوباره زندگی به کامتان می گردد. اگر برای رسیدن به اهدافتان ناامید شده اید باید از خداوند طلب یاری کنید. در امورات تحصیلی به موفقیت می رسید و به درجات بالایی دست خواهید یافت پس همچنان به تلاش و تلاش ادامه دهید.

تیر: ج آ د

صبر و تحمل به خرج دهید و برای انجام کارهایتان عجله نداشته باشید تا نتایج خوبی به دست آورید. شاید مجبور شوید کار های تازه ای را شروع کنید، سعی کنید در آن احتیاط کنید تا خدایی ناکرده خودتان را به دردسر نیندازید. پولی که منتظرش هستید تا دو وعده آینده به دستتان می رسد.

مرداد: ب آ آ

دوباره سلامتی خود را به دست می آورید و از مسائل خلاص خواهید شد. اگر مسائل ناراحت نماینده ای در زندگی تان وجود دارد به زودی با یاری شخصی از آن خلاص می شوید. وصلت مبارکی در پیش دارید که شما را از غم و اندوه خلاص خواهد نمود و به سعادت و خوشبختی می رسید.

شهریور: آ ب آ

طالعت خوب نیست. با مسائل بسیار زیادی در زندگی خود روبرو خواهید شد، و به دردسر های بزرگی روبرو میشوید، بهتر است؛ افکار بی فایده را از فکر خود خارج کنید و دست به کار های ناصوابی نزنید، چون برایتان مسائل فراوانی در زندگی ایجاد می نماید.

مهر: ب ج د

طالعت نیک است. به زودی گرفتاری هایتان از بین خواهد رفت شما به موفقیت های بسیار بالایی می رسید، و مقصود خود را به دست خواهید آورد اگر همت کنید؛ با موفقیت های کاری و پولی فاصله ای ندارید می توانید خیلی زود خودتان را به پیروزی در زندگی برسانید.

آبان: د ب د

مدتی است در راز و احتیاج با خداوند کاهلی می کنید، با این کارتان طالع خود را به رنگ تیره و تار در خواهید آورد و مسائل بسیار زیادی در خود به وجود می آورید، سعی کنید؛ تا می توانید دست از کار های نادرست بردارید و خودتان را به فساد آلوده نکنید.

آذر:ب ب ب

به زودی غم و اندوه از وجودتان خارج خواهد شد و شادی و سربلندی نصیبتان می گردد در امورات زندگی تان به هدف های خود خواهید رسید، اگر قصد انجام معاملات پولی و مالی را دارید به زودی به انجام می رسد که برایتان سود و منافع بسیاری دارد.

دی:ج ب آ

طالعت نیکوست. روزگار بر وفق مراد شماست و شما به حاجت های خود دست پیدا خواهید کرد، به زودی گشایشی در زندگی شما رخ می دهد صاحب فرزندی خواهید شد که قدمتش برای تان مبارک است بهتر است؛ برای خود صدقه ای بدهید تا از چشم مردم در امان بمانید و شادی را در خود به وجود بیاورید.

بهمن: د د د

طالعت خوب است. اتفاقات خوشایندی در زندگی برایتان به وجود خواهد آمد از طرف شخص خبر های راضی نماینده ای را دریافت می کنید، که شادی بسیاری در شما سرازیر می نماید باعث می گردد به آرزو های خود برسید و آرامش را در خود به وجود بیاورید، بهتر است؛ نگرانی به دل خود راه ندهید از شر بدخواهان در امان خواهید بود.

اسفند: آ آ د

مسائل ناراحت نماینده ای در زندگی تان وجود دارد که برای رفع شدنش باید به خداوند پناه ببرید. اگر می خواهید به آرزوهایتان دست پیدا کنید باید از خودتان توانایی و تلاش نشان دهید و از تنبلی دست بکشید. به زودی خداوند نو رسیده ای به شما یا یکی از عزیزانتان عطا خواهد نمود.

منبع: فرادید
انتشار: 11 دی 1401 بروزرسانی: 11 دی 1401 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 2012

به "فال ابجد امروز چهارشنبه 7 دی ماه 1401؛ به درجات بالایی دست خواهید یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال ابجد امروز چهارشنبه 7 دی ماه 1401؛ به درجات بالایی دست خواهید یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید