قوانین اپل برای انتشار اپ های ویروس کرونا سخت تر شد

به گزارش مجله فیروزی، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، چند روزی است که اپل سختگیری بیشتری درباره اپلیکیشن های مربوط به ویروس کرونا انجام می دهد. اما اکنون این شرکت قوانین خود برای اپلیکیشن های قابل عرضه در اپ استور را اعلام نموده است.

قوانین اپل برای انتشار اپ های ویروس کرونا سخت تر شد

اپل با انتشار پستی، قوانین ارائه اپلیکیشن های کووید 19 را شفاف سازی نموده است. براساس این قوانین سختگیرانه، توسعه دهندگان اپلیکیشن باید ماهیت هایی معتبر مانند سازمان های دولتی، انستیتوهای (آموزشی و پزشکی)، سازمان های بهداشتی غیر دولتی و شرکت هایی معتبر در حوزه بهداشت باشند.

این شرکت هرگونه اپلیکیشن سرگرمی با تم کووید 19 را رد می نماید. همچنین طبق شرایط جدید اپل، توسعه دهندگان اپلیکیشن در سازمان های دولتی، غیرانتفاعی و دانشکده های معتبر لازم نیست برای انتشار رایگان محصول خود در اپ استور هزینه عضویت سالانه را پرداخت نمایند.

البته اپل تنها شرکتی نیست که قوانین سختگیرانه ای برای اپلیکیشن های مرتبط به ویروس کرونا وضع نموده است. این اواخر گوگل نیز اعلام نموده طبق سیاست های فعلی پلی استور از انتشار اپلیکیشن های سودجویانه و گمراه نماینده جلوگیری می نماید. با این وجود شیوه برخورد اپل با اپلیکیشن های مذکور هدفمندتر به نظر می رسد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 707

به "قوانین اپل برای انتشار اپ های ویروس کرونا سخت تر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوانین اپل برای انتشار اپ های ویروس کرونا سخت تر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید