لوازم دکوری منزل به شکل پرنده مناسب تمامی اتاق ها

به گزارش مجله فیروزی، استفاده از موضوع و مفهوم پرندگان بعنوان لوازم دکوری منزل تاریخ دور و دراز و البته رنگارنگی دارد، از نقاشی های کهن درون غارهای انسان های نخستین گرفته تا کاغذ دیواری های کلاسیک ویکتوریایی، تماما اثبات کننده اهمیت، قدمت و توجه زیاد انسان به موضوع پرندگان است. این حیوانات زیبا در مبحث طراحی داخلی صندلی بسیار ویژه ای دارند و برای مدت زمان مدیدی زینت بخش بسیاری از دکوراسیون ها بوده اند. به همین خاطر تصمیم گرفتیم در این مطلب به معرفی تعدادی از زیباترین دکوری های منزل با موضوع پرندگان در سرتاسر جهان بپردازیم که در انواع شکل ها، رنگ ها و سایزها طراحی و ساخته شده اند. البته برخی از این لوازم دکوری در کنار دکوری بودن، کاربردی نیز هستند و برای خانه دارها به یک ابزار مناسب و سودمند تبدیل می شوند.

لوازم دکوری منزل به شکل پرنده مناسب تمامی اتاق ها

جغدها همیشه محضر نمادهایی همچون دانایی، زیبایی، امنیت، بینش و رمز و راز بوده اند اما این پرنده زیبا برای افرادی که علاقه زیادی به آنها دارند ارزش دیگری خواهد داشت که البته برای بسیاری غیرقابل دسترس است. مدلی که در زیر مشاهده می کنید شکلی شبیه به مدل های واقعی دارد و طوری طراحی شده که شخصیت عظیم این پرنده را نشان بدهد. هر کدام از این جغدها 10 سانتی متر ارتفاع دارند که آنها را برای استفاده در تمامی اتاق های منزل مناسب می نماید.

همانطور که در بالا گفتیم برخی از این لوازم دکوری جنبه کاربردی هم دارند. با استفاده از مدل زیر می توانید ادویجات خود مانند نمک و فلفل را در جفت های زیبای مرغ عشق نگهداری کنید یا اینکه از آنها بعنوان وسیله ای دکوری بروی میز ناهارخوری بهره ببرید.

مدل زیر یک چراغ خواب زیباست که حتی عظیمترها هم می توانند عاشق آن شوند. این چراغ خواب با لمس کردن روشن می گردد و از باطری شارژی استفاده می نماید. این مدل قابلیت حمل پذیری بالایی دارد بنابراین می توانید آنرا در شب های تاریک به همه جای منزل حمل کنید، بخصوص نیمه شب هایی که به سرویس بهداشتی نیاز دارید!

در ادامه مدل های دیگر را مشاهده خواهید کرد:

لوازم دکوری منزل

منبع: اتاق
انتشار: 11 آذر 1399 بروزرسانی: 11 آذر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1116

به "لوازم دکوری منزل به شکل پرنده مناسب تمامی اتاق ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوازم دکوری منزل به شکل پرنده مناسب تمامی اتاق ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید