لیگ برتر کشتی آزاد، تقدیر از امامعلی حبیبی، یزدانی، رحیمی و ملی پوشان مسابقات جهانی

به گزارش مجله فیروزی، در حین برگزاری دور رفت لیگ برتر آزاد در جویبار، از امامعلی حبیبی، حسن رحیمی، رضا یزدانی و بعلاوه ملی پوشان جهانی اسلو تجلیل شد.

لیگ برتر کشتی آزاد، تقدیر از امامعلی حبیبی، یزدانی، رحیمی و ملی پوشان مسابقات جهانی

به گزارش خبرنگاران، در جریان برگزاری مسابقه دو تیم صنایع مازندران و ستارگان ساری که از صبح امروز (آدینه) در سالن مهدی حاجی زاده جویبار شروع شده، از قهرمانان پیشین و فعلی کشتی آزاد دنیا تجلیل به عمل آمد.

امامعلی حبیبی که در المپیک 1956 ملبورن اولین طلای تاریخ المپیک کشتی ایران را به خود اختصاص داده و به واسطه دلاوری و شهامتش روی تشک کشتی، لقب ببر مازندران را از آن خود نموده بود، اولین قهرمانی بود که مورد قدردانی نهاده شد.

رضا یزدانی دارنده 2 مدال طلا و 2 برنز دنیا که راهنمایی تیم صنایع مازندران را برعهده دارد، به همراه حسن رحیمی قهرمان سبک وزن کشتی دنیا که با تیم مقاومت به عنوان سرمربی در لیگ برتر حضور پیدا نموده، دیگر قهرمانانی بودند که از آنها تقدیر شد.

بعلاوه از رحمان عموزاد، عرفان الهی و کامران قاسم پور که در اوزان 61، 70 و 92 کیلوگرم عضو تیم ملی آزاد ایران در دنیای نروژ بودند و از بین آنها قاسم پور طلای دنیا را از آن خود کرد، نیز تقدیر شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آذر 1400 بروزرسانی: 5 آذر 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1696

به "لیگ برتر کشتی آزاد، تقدیر از امامعلی حبیبی، یزدانی، رحیمی و ملی پوشان مسابقات جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر کشتی آزاد، تقدیر از امامعلی حبیبی، یزدانی، رحیمی و ملی پوشان مسابقات جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید