ماجرای اختلال گسترده در اسنپ چت و اینستاگرام چه بود؟

به گزارش مجله فیروزی، طی ساعات گذشته، اینستاگرام و اسنپ چت در جریان یک اختلال گسترده برای هزاران کابر با مشکلاتی جدی رو به رو شد. به نظر می رسد این اختلال حاصل یک مشکل جدی بوده است.

ماجرای اختلال گسترده در اسنپ چت و اینستاگرام چه بود؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اینستاگرام و اسنپ چت به شکل همزمان برای هزاران کاربر در سراسر دنیا با مشکل روبرو شد و حتی پروفایل این کاربران بالا نمی آمد.

اسنپ چت در توییتر نوشت که مشکل از ساعت 6:26 بعد از ظهر روز گذشته و اینستاگرام نوشته ازساعت 7:39 بعد از ظهر روز گذشته حل شده است. هر دو برنامه در ایالات متحده و اروپا مشکل داشتند و هر دو برنامه نیز با علائمی مشابه مثل عدم دسترسی کاربر به پروفایلش همراه بوده است.

گزارش های خبری قطع اینستاگرام عمدتا از سواحل شرقی و غربی ایالات متحده منتشر می شد ، در حالی که مشکل اسنپ چت در اروپا به ویژه انگلیس و فرانسه و در ایالات متحده ، هم در ساحل شرقی و هم در غرب میانه گزارش شده است. اسنپ چت در توییتر نوشت که مطلع است بعضی از کاربران در اسنپ چت مشکل دارند و تیم در حال آنالیز این مسئله است.

جالب است که هر دو شبکه اجتماعی مذکور از ارائه اطلاعاتی درباره علت این مشکل و یا ابعاد دقیق آن خودداری نموده اند با این وجود گمانه ها حکایت از یک مشکل در سرورهای عملیاتی هر دو شرکت دارد که همزمانی آن مشکوک به نظر می رسد. سرویس های وابسته به شرکت فیس بوک ید طولایی در قطعی و مشکل دارند و فیس بوم در این حوزه سردمدار محسوب می گردد.

منبع: انتخاب
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 251

به "ماجرای اختلال گسترده در اسنپ چت و اینستاگرام چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای اختلال گسترده در اسنپ چت و اینستاگرام چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید