مشکل معارض ملکی بزرگراه شهیدچراغی با 15 میلیارد تومان حل می گردد

به گزارش مجله فیروزی، خبرگزاری خبرنگاران- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در ادامه سلسله بازدید های هفتگی شهردار تهران از منطقه ها مرکز با عنوان پویش قرار خدمت، با حضور در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 17، از نزدیک در جریان مسائل و چالش های این ناحیه نهاده شد.

مشکل معارض ملکی بزرگراه شهیدچراغی با 15 میلیارد تومان حل می گردد

به گزارش خبرنگاران، در ادامه سلسله بازدید های هفتگی شهردار تهران از منطقه ها مرکز با عنوان پویش قرار خدمت، سید مجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و جمعی از مدیران با حضور در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 17، ضمن دریافت گزارش عملکرد معاونت حمل و نقل به وسیله سراج معاون ترافیک منطقه، در جریان اقدامات و برنامه ها و مسائل ترافیکی قرار گرفتند.

بعلاوه معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، ضمن بازدید از فضا ها و اماکن مختلف مرتبط با حوزه حمل و نقل و ترافیک، برنامه و دستوراتی را از جمله حل مسائل مربوط به معارض ملکی تعریض بزرگراه شهید چراغی صادر کرد و مقرر شد مبلغ 15 میلیارد تومان از محل اعتبارات متمرکز تملک املاک ماموریت ترافیک تامین اعتبار گردد.

بعلاوه، درخصوص ایستگاه تبادلی خط حومه ای با خط 8 مترو، مقرر شد مطالعات مربوطه از سوی سازمان حمل و نقل و ترافیک انجام گردد.

احداث زیرگذر های سواره رو تازه در حریم راه آهن تهران - اهواز از دیگر موضوع های مورد آنالیز بود.

در این جلسه، موضوع اتصال خیابان شهیدان مقدم و شهید متین به معابر متناظر منطقه 18 آنالیز و قرار شد این طرح به عنوان اولویت اول معاونت حمل و نقل و ترافیک تعریف و به وسیله معاونت فنی و عمرانی انجام گردد.

در مورد نوسازی ناوگان فرسوده اتوبوسرانی و حل مشکل کمبود اتوبوس در بعضی از خطوط نیز مقرر شد در مطالعات بازنگری و مهندسی مجدد خطوط، این موضوع مدنظر قرار گیرد.

شفیعی ضمن مصاحبه درخصوص معین تکلیف تقاطع زرند؛ نقطه مشترک سه منطقه 9، 17 و 18 به موضوع معین تکلیف گاراژ عظیمی - محمدی نیز پرداخت و در این زمینه مقرر شد موضوع مالکیت زمین معین تکلیف گردد و در صورت امکان نسبت به مطالعات لازم و احداث پارکینگ اقدام گردد.

در این بازدید، فرهاد صدر، مشاور و سرپرست حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک، احمد کارگر مشاور معاونت حمل و نقل و ترافیک، مهدی گلشنی، مدیر کل حمل و نقل عمومی و امور منطقه ها، سید حسین حسینی نژاد، سرپرست اداره کل مهندسی و ایمنی ترافیک، محمد رضا شیخ بهایی، معاون فنی مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک و سعید سراج، معاون حمل و نقل و ترافیک این منطقه، حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 3 اسفند 1400 بروزرسانی: 3 اسفند 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1794

به "مشکل معارض ملکی بزرگراه شهیدچراغی با 15 میلیارد تومان حل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل معارض ملکی بزرگراه شهیدچراغی با 15 میلیارد تومان حل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید