نشست دفاعی، امنیتی سئول در جریان آزمایش موشکی پیونگ یانگ

به گزارش مجله فیروزی، در جریان آزمایش موشکی اخیر کره شمالی، ارتش کره جنوبی نشست سالانه نیرو های مسلح را برگزار و در خصوص مسائل دفاعی و امنیتی بحث و مصاحبه کرد.

نشست دفاعی، امنیتی سئول در جریان آزمایش موشکی پیونگ یانگ

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه هرالد کره جنوبی، رئیس ستاد مشترک ارتش کره جنوبی اظهار داشت که ارتش این کشور امروز (دوشنبه) نشست سالانه نیرو های مسلح برگزار کرد تا در مورد اصلاحات دفاعی، همکاری بین خدماتی و سایر مسائل امنیتی بحث و تبادل نظر کند.

ژنرال وون اینچول، رئیس ستاد مشترک ارتش با مقامات ارتش، نیروی هوایی، نیروی دریایی و تفنگداران دریایی کره جنوبی در قالب نشست موگونگوا که ارتش از سال 1973 برای بحث درباره مسائل امنیت ملی برگزار می نماید، ملاقات کرد.

این نشست در حالی برگزار گردید که ارتش کره جنوبی در کوشش است تا آمادگی دفاعی خود را پس از پرتاب های موشکی کره شمالی در ماه های اخیر از جمله شلیک آزمایشی یک موشک بالستیک از یک زیردریایی در ماه اکتبر حفظ کند.

وون در بیانیه مطبوعاتی این نشست اظهار داشت که از افسران ارشد نظامی خواسته تا شرایط را بحرانی بدانند و تاکید نمود که تردید و نگرانی در مورد فضای امنیتی کنونی در منطقه بیشتر از هر زمان دیگری است.

رئیس ستاد مشترک ارتش کره جنوبی افزود: امیدوارم این جلسه فرصتی برای تجسم آینده ای بهتر برای ارتش و نگاهی نو به رهبری ژنرال ها ایجاد کند.

ژنرال ها و دریاسالاران شرکت کننده در این جلسه درباره طیف گسترده ای از موضوعات، از جمله ایجاد نظامی بر اساس همکاری بین سرویس ها و استفاده از فناوری های پیشرفته برای عملیات های میدانی، مانند هواپیما های بدون سرنشین و هوش مصنوعی بحث کردند.

نشست روز دوشنبه در حالی برگزار گردید که ارتش کره جنوبی به عنوان به عنوان واحدی یکپارچه در کوشش است تا رقابت میان نیرو های مسلح را از بین ببرد و همکاری آن ها را در مقابله با تهدیدات حوزه های امنیتی از جمله تهدیدات فضایی تقویت کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1738

به "نشست دفاعی، امنیتی سئول در جریان آزمایش موشکی پیونگ یانگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست دفاعی، امنیتی سئول در جریان آزمایش موشکی پیونگ یانگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید