هافبک بایرن مونیخ در لیست خرید منچستریونایتد

به گزارش مجله فیروزی، باشگاه منچستریونایتد میخواهد در تابستان پیش رو شانس خود را برای به خدمت دریافت هافبک باواریایی ها امتحان کند.

هافبک بایرن مونیخ در لیست خرید منچستریونایتد

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، در حالی که اِد وودوارد، مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد اخیراً اعلام نموده بود به خاطر بحران اقتصادی که در نتیجه شیوع ویروس کرونا گریبانگیر باشگاه های مختلف شده، این باشگاه انگلیسی هم نمی تواند مانند همواره در بازار نقل وانتقالات فعالیت کند، رسانه ها بازیکنان مختلفی را به این باشگاه نسبت می دهند که در لیست خرید آنها نهاده شده است.

در تازه ترین مورد، نشریه انگلیسی اکسپرس اطلاع داد باشگاه منچستریونایتد به دنبال به خدمت دریافت کورنتین تولیسو، هافبک فرانسوی تیم فوتبال بایرن مونیخ است و این بازیکن را یکی از اهداف اصلی خود در نقل وانتقالات تابستانی پیش رو قرار داده است. تولیسوی 25 ساله هم به دنبال بازی در لیگ برتر انگلیس است و بایرنی ها هم مخالف فروش او در سرانجام فصل نیستند.

باشگاه منچستریونایتد در پنجره نقل وانتقالات زمستانی اخیر نسبت به جذب قرضی این هافبک فرانسوی کوشش نموده اما پیروز به عملی کردن این انتقال نشده بود. مدیران این باشگاه انگلیسی حالا در پی انتقال قطعی این بازیکن به جمع شیاطین سرخ هستند.

کورنتین تولیسو که اخیراً از ناحیه لیگامنت مورد عمل جراحی نهاده شد، همچنین مورد توجه باشگاه هایی همچون اینتر، یوونتوس، ناپولی و اتلتیکومادرید نهاده شده است.

این هافبک 25 ساله که در سال 2017 از المپیک لیون به بایرن مونیخ ملحق شد، تا سال 2022 تحت قرارداد این باشگاه آلمانی است.

او در فصل جاری در 24 بازی از رقابت های مختلف باواریایی ها را همراهی نموده که حاصلش 3 گل زده و 5 پاس گل بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 833

به "هافبک بایرن مونیخ در لیست خرید منچستریونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هافبک بایرن مونیخ در لیست خرید منچستریونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید