هرچه سریع تر شرایط شرکت هپکو توسط دولت روشن گردد

به گزارش مجله فیروزی، رئیس دستگاه قضا گفت: مقرر شد شرکت هپکو به ایمیدرو واگذار گردد و اکنون مهم این است هرچه سریع تر شرایط این شرکت توسط دولت روشن گردد.

هرچه سریع تر شرایط شرکت هپکو توسط دولت روشن گردد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، رئیس دستگاه قضا در ارتباطی تصویری با رؤسای دادگستری استان های مرکزی و هرمزگان گفت: مقرر شد شرکت هپکو به ایمیدرو واگذار گردد. اکنون مهم این است هرچه سریع تر شرایط این شرکت توسط دولت روشن گردد.

وی ادامه داد: هپکو از شرکت های مهم در عرصه فراوری ملی است. اگر به شرایط آن رسیدگی گردد، تأثیر زیادی در فراوری ملی در گستره وسیع خواهد داشت و موجب قطع واردات بی رویه به کشور خواهد شد.

رئیسی اعلام نمود: روشن شدن شرایط شرکت هپکو موجب روشن شدن شرایط فراوری، کارگران و شرایط صنعت منطقه می گردد. دولت باید با فوریت و با کار مضاعف برای رفع مشکل از مجموعه های آسیب دیده از خصوصی سازی در راستای رونق فراوری در کشور اقدام نماید.

رئیس دستگاه قضا تاکید نمود: به زودی جلسه دیگری با حضور بنده، دادستان کل کشور و مسئولان وزارت صمت و سازمان خصوصی سازی و همچنین استاندار مرکزی و مدیران شرکت هپکو برای آنالیز آخرین شرایط این شرکت و مشخص تکلیف آن برگزار خواهد شد.

رئیسی با بیان اینکه هر کارخانه یا واحد فراوریی که تعطیل یا نیمه تعطیل شده، باید با کمک مدیران استان به چرخه فراوری بازگردد و مشکلاتش رفع گردد؛ گفت: در این عرصه اولویت با دولت است، اما هر جا احتیاج به حمایت دستگاه قضایی هست، باید همکاران ما مسئولان اجرایی را در رفع موانع کمک دهند.

وی گفت: اگر کسی به دستگاه قضایی مراجعه کند و حقش گرفته و به او اعاده گردد، اما این کار به موقع و در زمان خودش صورت نگیرد، برای او گوارا نخواهد بود و این موضوع باید مورد توجه همه همکاران قضایی در محاکم باشد.

گفتنی است خبرنگاران چندی ست در پرونده ای به ابعاد مختلف خصوصی سازی در هپکو پرداخته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 956

به "هرچه سریع تر شرایط شرکت هپکو توسط دولت روشن گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرچه سریع تر شرایط شرکت هپکو توسط دولت روشن گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید