هشدار یورو پل درباره حضور صدها تروریست بالقوه در اتحادیه اروپا

به گزارش مجله فیروزی، پلیس اتحادیه اروپا (یورو پل) درباره حضور صدها تروریست بالقوه در اتحادیه اروپا و خطری که برای امنیت اروپا ایجاد می نمایند، هشدار داد.

هشدار یورو پل درباره حضور صدها تروریست بالقوه در اتحادیه اروپا

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از نشریه فوکوس، پلیس اروپا (یورو پل) درباره حضور صدها تروریست بالقوه در اتحادیه اروپا هشدار داده است.

یورو پل شمار تروریست های بالقوه در اروپا را چند صد نفر ارزیابی نموده است. این افراد همان افراط گرایانی هستند که از اتحادیه اروپا به عراق و سوریه سفر نموده اند تا آنجا در جبهه داعش مبارزه نمایند و حالا دوباره به وطن بازگشته اند.

یورو پل این اطلاعات را به درخواست روزنامه آلمانی نوین اوزنا بروکر سایتونگ اعلام نموده است.

به اعتقاد پلیس اتحادیه اروپا سازمان تروریستی داعش از سیل پناهندگان به صورت سیستماتیک برای آوردن و نفوذ تروریست ها در اتحادیه اروپا بهره برداری نمی نماید. در این باره هیچ گونه مدارک و شواهد مشخصی وجود ندارد.

بر اساس اطلاعات یورو پل اعضای گروه های تروریستی یا جنگجویانی که به مناطق بحرانی سفر نموده اند، معمولاً با گذرنامه های جعلی یا واقعی به اروپا می آیند و برای این منظور به باندهای قاچاق پناهندگان تکیه نمی نمایند.

یورو پل شمار افراط گرایانی را که از اتحادیه اروپا بخصوص به عراق و سوریه سفر نموده اند، در مجموع حدود 5هزار نفر ارزیابی نموده که از آن ها تقریبا یک سوم یعنی حدود 1500 تا 1800 نفر به اتحادیه اروپا بازگشته اند. بسیاری از آنها البته نه تصمیم و نه توانایی انجام حملات تروریستی را ندارند. با این همه صدها تروریست بالقوه باقی می مانند که خطری برای امنیت اتحادیه اروپا محسوب می شوند. سازمان ها و مقامات ملی به صورت فشرده درباره این مظنونین تحقیق می نمایند و یورو پل هم از این سازمان ها حمایت می نماید.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 645

به "هشدار یورو پل درباره حضور صدها تروریست بالقوه در اتحادیه اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار یورو پل درباره حضور صدها تروریست بالقوه در اتحادیه اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید