سرانجام محدودیت های سینمایی در هالیوود

به گزارش مجله فیروزی، خبرگزاری خبرنگاران-با واکسینه شدن بیش از 70 درصد از جمعیت استان کالیفرنیا، محدودیت های سینمایی شامل استفاده از ماسک و ظرفیت محدود سالن های سینما برداشته شد.

سرانجام محدودیت های سینمایی در هالیوود

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ورایتی، گوین نیوسام فرماندار استان کالیفرنیا در یک نشست خبری به صورت رسمی از خاتمه محدودیت های اعمال شده برای سالن ها و مخاطبان سینمایی در این استان اطلاع داد.

گیشه سینمای آمریکا که به تدریج در حال بازگشت به روزهای پرفروغ خود است با برطرف محدودیت سالن های سینما در راستا بازگشت سریع تر به فرایند عادی قرار می گیرد، گرچه بعضی از سینماها در این استان که قطب سینمای آمریکاست و دارای بیشترین تعداد سالن سینماست، در حال حاضر اعلام نموده اند آمادگی بازگشت سریع به ارائه خدمات با ظرفیت کامل را ندارند.

اوایل هفته جاری، قسمت دوم فیلم هیجانی و ترسناک یک مکان آرام به کارگردانی جان کرازینسکیمحصول کمپانی پارامونت پیکچرز به رکورد نو در دوران کرونا دست یافت و توانست فروش خود را در گیشه آمریکای شمالی به 108 میلیون دلار برساند که از شروع همه گیری کرونا تا به امروز بی سابقه بوده است.

با کاهش محدودیت ها در استان کالیفرنیا و دیگر استان های آمریکا احتمالا فیلم های مهمی که در یک سال اخیر به علت شرایط کرونایی اکران نشده بودند خود را برای اکران تابستانی آماده خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1584

به "سرانجام محدودیت های سینمایی در هالیوود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام محدودیت های سینمایی در هالیوود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید