گوشی گلکسی فولد سامسونگ 5 مهرماه وارد بازار می گردد

به گزارش مجله فیروزی، بر اساس اطلاعاتی که توسط یک وبلاگ نویس مشهور و معتبر حوزه فناوری منتشر شده است، قرار است گوشی گلکسی فولد سامسونگ در تاریخ بیست و هفتم سپتامبر برابر با پنجم مهرماه رونمایی گردد.

گوشی گلکسی فولد سامسونگ 5 مهرماه وارد بازار می گردد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، وبلاگ نویس مشهور فناوری ایوان بلیس به تازگی فاش نموده که تاریخ راه اندازی گلکسی فولد سامسونگ معین شده است.

پیش از این نیز شرکت سامسونگ تأیید نموده بود که گلکسی فولد تجدید نظر شده خود را از ماه سپتامبر به بازار فناوری می آورد ، اما این شرکت تاریخ خاصی را برای رونمایی از محصول خود فاش ننموده است. طبق شایعات گذشته سامسونگ ممکن است گلکسی فولد را حتی زودتر یعنی در اواخر شهریور ماه یا تا هجدهم سپتامبر منتشر کند. اما باز هم این شایعات تایید رسمی ندارند.

شاید اگر پروژه اولیه رونمایی از گوشی تاشو سامسونگ یا همان گلکسی فولد خوب پیش رفته بود اکنون منتظر رونمایی های بعدی نبودیم اما پروژه اولیه با یک روایی کامل رو به رو شد و نمونه های اولیه گلکسی فولد که به خبرنگاران اعطا شده بود همگی مشکل دار بودند. برای مثال بعضی از گوشی ها به سختی باز و بسته می شدند و صفحه بعضی دیگر نیز تاریک بود.

در ماه ژوئیه ، این شرکت بیانیه رسمی صادر کرد که جزئیات مربوط به پیشرفت های طراحی گلکسی فولد را نشان می داد. این تغییرات شامل یک مکانیزم لولای اصلاح شده و یک لایه محافظ گسترده در بالای صفحه برای جلوگیری از آسیب رساندن ذرات به صفحه است.سامسونگ ادعا نموده که در بهبود تجربه کاربر با برنامه ها و خدمات تلفن همراه نیز تغییراتی گسترده ایجاد نموده است.

منبع: انتخاب
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 195

به "گوشی گلکسی فولد سامسونگ 5 مهرماه وارد بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی گلکسی فولد سامسونگ 5 مهرماه وارد بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید