18 هزار واحد مسکونی توسط خیران مسکن ساز در کشور ساخته می گردد

به گزارش مجله فیروزی، خبرنگاران: مدیرعامل انجمن خیران مسکن ساز گفت: 28 هزار واحد مسکن توسط خیران در دست اقدام، اجرا و اتمام است که از این تعداد واحد مسکونی، 10 هزار واحد به اتمام رسیده و مابقی بعد از فراهم شدن زیرساخت های لازم به بهره برداری می رسند.

18 هزار واحد مسکونی توسط خیران مسکن ساز در کشور ساخته می گردد

جهت دریافت خدمات نوسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران از شهرکرد، کیومرث سلگی صبح امروز در نشست هیئت امنای خیرین مسکن ساز، اظهار کرد: در سراسر کشور انجمن خیرین مسکن ساز در تمامی استان ها و نزدیک به 140 شهرستان تشکیل شده است و 28 هزار واحد مسکن توسط خیرین در دست اجرا، اقدام و اتمام است.

وی اضافه کرد: از این تعداد واحد مسکونی 10 هزار واحد به اتمام رسیده است که 60 درصد افراد در این مسکن ها زندگی می نمایند و مابقی بعد از فراهم شدن زیرساخت های لازم به بهره برداری می رسند.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز گفت: انجمن خیرین مسکن ساز یک هزار و 500 نفر عضو شامل هیئت مدیره، هیئت امنا و دیگر اعضا دارد.

سلگی با اشاره به اینکه تنوع و گستردگی کار در حوزه مشارکت ها و ساخت و ساز باید متنوع باشد، اظهار داشت: تفاهم نامه ای با وزارت راه و شهرسازی و خیرین مسکن ساز امضا شده که برای فراهم سازی در زمینه ملکی و اجاره ای و مسکن مهرهایی که اعتبار ندارند و یا نیمه کاره هستند به اتمام برسد.

وی اضافه کرد: تفاهم نامه ای در حوزه داخلی بنیاد روستایی، مسکن روستایی و انجمن خیرین روستایی که مسکن برای افراد روستایی ساخته گردد نیز در دست آنالیز است.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز گفت: تسهیلات روستایی 15 میلیون تومان افزایش یافته است.

سلگی ادامه داد: در بسیاری از شهرستان ها ظرفیت خوبی وجود دارد که با مشارکت خیرین، مردم و یاری از سوی مرکز در شهرهای کوچک و روستاهای مجاور بتوانیم این خیرین را برای ساخت مسکن برای افراد نیازمند مشارکت دهیم.

وی با تأکید براینکه تنها نباید در زمینه تأسیسات و احداث مسکن ورود پیدا کنیم، اضافه کرد: در زمینه تعمیر و پرداخت اقساط افراد نیازمند که قدرت پرداخت ندارند نیز باید وارد عمل شد.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز گفت: با شناسایی افراد خیر در روستاها می توان در یاری به افراد نیازمند مسکن موثر واقع شد.

سلگی ادامه داد: اگر در مدت یک سال بتوان 500 واحد مسکونی با یاری خیرین در شهرها و روستاها ساخته گردد بسیاری از افراد نیازمند صاحب خانه می شوند.

وی با اشاره به پیشنهاد برگزاری همایش انجمن خیرین در 9 شهرستان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: برگزاری چنین همایشی می تواند در معافیت مالیاتی و رایگان شدن انشعابات برای خیرین مسکن ساز مؤثر واقع گردد.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 712

به "18 هزار واحد مسکونی توسط خیران مسکن ساز در کشور ساخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "18 هزار واحد مسکونی توسط خیران مسکن ساز در کشور ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید