21 نقشه گردشگری در اردبیل تهیه شد

به گزارش مجله فیروزی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: 21 نقشه گردشگری استان اردبیل شامل یک نقشه استانی، 10 نقشه شهرستان و 10 نقشه مراکز شهرستانهای استان تهیه وتدوین شد.

21 نقشه گردشگری در اردبیل تهیه شد

از سفر با هزینه تورهای کانادا لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، قادر تقی زاده ظهر امر در جلسه آنالیز راهکارهای توسه بخش گردشگری اردبیل گفت: در مراسم تجلیل از برترینهای صنعت گردشگری که به مناسبت گرامیداشت روز جهانی جهانگردی برگزار گردید به منظور معرفی توانمندی های گردشگری استان از نقشه های گردشگری اردبیل رونمایی شد.

وی با بیان اینکه نقشه گردشگری نقش بسزایی در معرفی هر چه بیشتر ظرفیتهای استان در این حوزه دارد، توضیح داد: نقشه گردشگری استان اردبیل شامل یک نقشه استانی، 10 نقشه شهرستان و 10 نقشه مراکز شهرستانهای استان با همکاری معاونت پژوهشی دانشگاه محقق اردبیلی و معاونت گردشگری این اداره کل تهیه شده است.

تقی زاده اضافه نمود: این نقشه دارای یک هزار و 842 مختصات جغرافیایی و جاذبه های گردشگری تاریخی و طبیعی، تأسیسات گردشگری اعم از هتل، هتل آرپاتمان، میهمان پذیر، مراکز تفریحی، مراکز پذیرایی بین راهی، دفاتر خدمات مسافرتی، مناطق نمونه گردشگری، روستاهای هدف گردشگری، جایگاههای سوخت، رستورانها و یک سری دستگاههای مرتبط با گردشگری است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از برنامه این اداره کل برای ثبت مختصات جغرافیایی، مطالب و تصاویر جاذبه ها و تاسیسات گردشگری این استان در google map اطلاع داد.

وی اعلام کرد: در نظر داریم با استفاده از همکاری بعضی از دستگاههای دولتی و شهرداریها در چاپ و توزیع نقشه های گردشگری، از بانکها و موسسات اقتصادی و اعتباری و نمایندگیهای ایران خودرو، سایپا و بخش خصوصی به منظور فراوری نقشه های گردشگری و درج موارد مورد احتیاج نهادها و بخش خصوصی به همراه نقشه و توزیع آن در بین گردشگران استفاده کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 561

به "21 نقشه گردشگری در اردبیل تهیه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "21 نقشه گردشگری در اردبیل تهیه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید