3 گزینه مدیرعاملی در پرسپولیس معین شدند، غافلگیری مجید صدری، گزینه اصلی با وزیر مذاکره کرد

به گزارش مجله فیروزی، به نظر می رسد با توجه به مذاکرات فشرده وزیر ورزش با گزینه های مدنظرش، به زودی مدیرعامل پرسپولیس معرفی گردد.

3 گزینه مدیرعاملی در پرسپولیس معین شدند، غافلگیری مجید صدری، گزینه اصلی با وزیر مذاکره کرد

به گرارش گروه ورزشی خبرنگاران، دیروز رسما خبر عقد قرارداد پرسپولیس با کارگزار نو منتشر شد تا مجید صدری حالا خود را محق ترین گزینه برای مدیرعاملی پرسپولیس بداند. قرارداد 630 میلیاردی ای که سرخ ها با کارگزار نو بستند می تواند مسائل اقتصادی این تیم را به صورت کامل برطرف و رجوع کند اما بخشی از این قرارداد وابسته به گرفتن حق پخش از صداوسیماست که بعید به نظر می رسد نتیجه بخش باشد.

با این همه صدری دیروز و به در جریان نشست خبری معرفی کارگزار باشگاه چهره یک مدیر پیروز به خود گرفت و از پرداخت کامل بدهی پرسپولیس به بودیمیر و همین طور کالدرون سخن گفت. هر چند او گفت که قسط سوم مطالبات کالدرون برگشت خورده و او راه مطمئنی برای پرداخت به جای مانده طلب مربی آرژانتینی پیدا نموده است.

صدری امیدوار است بعد از این اقدامات حمید سجادی حکم مدیرعاملی او را امضا کند اما منابع نزدیک به وزیر ورزش می گویند او کماکان بر این باور است که صدری باید عضو هیات مدیره بماند و شخص دیگری به عنوان مدیرعامل انتخاب گردد و شاید به همین علت درست در روزی که خبر عقد قرارداد با کارگزار منتشر شد خبر رسید سجادی بعد از علی شجاعی(استاندار سابق خراسان شاقتصادی) برای مدیریت پرسپولیس با محمد علیپور، هم مذاکره نموده است.

سجادی پیش از این البته به این موضوع اشاره نموده بود که صدری گزینه هیات مدیره پرسپولیس است و آنها صرفا فقط سرپرست کنونی باشگاه را برای رسیدن به پست مدیرعاملی به او معرفی نموده اند. اظهار نظری که به هیچ عنوان خبر از قطعی بودن مدیرعامل صدری در باشگاه پرسپولیس نمی داد.

گفته می گردد گزینه اصلی وزیر ورزش؛ علیپور مدیرعامل سابق باشگاه تراکتور و نفت تهران است که حضوری کوتاه مدت در تبریز داشت و در نهایت به علت اختلاف نظر با زنوزی از این تیم جدا شد.

او سابقه مدیریت پیروزیت آمیزی در باشگاه نفت تهران هم داشت و تیم تحت مدیریت او در لیگ برتر و حتی آسیا نمایش درخشانی از خود ارائه نموده بود. در دوران حضور علیپور بازیکنان بزرگی در نفت تهران چهره شدند که می توان به علیرضا بیرانوند، وحید امیری، مرتضی پورعلی گنجی، وریا غفوری، محمد دانشگر، عیسی آل کثیر و ... اشاره نمود.

با این حال گفته می گردد او پیش از عقد قرارداد پرسپولیس با کارگزار رسمی چندان علاقه مند نبود تا یک باشگاه بدهکار را در اختیار بگیرد اما شرایط نو سرخ ها شاید او را مجاب کند تا بر جایگاه مدیرعاملی پرسپولیس تکیه بزند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 دی 1400 بروزرسانی: 21 دی 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1749

به "3 گزینه مدیرعاملی در پرسپولیس معین شدند، غافلگیری مجید صدری، گزینه اصلی با وزیر مذاکره کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 گزینه مدیرعاملی در پرسپولیس معین شدند، غافلگیری مجید صدری، گزینه اصلی با وزیر مذاکره کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید