برگزاری جایزه ادبی آفتاب پس از وقفه ای 10 ساله

به گزارش مجله فیروزی، نعمت الله قنبری نیکدل رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در سمنان، گفت: جایزه ادبی آفتاب جشنواره منطقه ای داستان کوتاه است که با موضوع آزاد و به موضوع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار می گردد.

برگزاری جایزه ادبی آفتاب پس از وقفه ای 10 ساله

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

وی با بیان اینکه جایزه ادبی آفتاب پس از 10 سال توقف دوباره برگزار می گردد، اضافه نمود: تا به امروز 150 اثر از استان های کشور به دبیرخانه ارسال شده و برگزارنمایندگان آن در کوشش هستند تحرکات و موج جدیدی برای دریافت بیشتر آثار شروع نمایند.

نیکدل با بیان اینکه بیشترین آثار از استان های مازندران، تهران و خراسان شمالی تا به امروز دریافت شده است، یادآور شد: این جشنواره به صورت منطقه ای و با مشارکت استان های سمنان، تهران، خراسان رضوی و شمالی، اصفهان، یزد، گلستان، مازندران، قم و البرز برگزار می گردد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سمنان مهلت ارسال آثار به این جائزه ادبی را دهم بهمن گفت و گفت: اختتامیه جشنواره منطقه ای داستان های کوتاه اسفندماه سال جاری به میزبانی گرمسار برگزار می گردد.

وی اضافه نمود: علاقه مندان به شرکت در آن می توانند آثار خود را به شماره تلفن 09388626161 در فضای مجازی و یا آدرس [email protected] ارسال نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1216

به "برگزاری جایزه ادبی آفتاب پس از وقفه ای 10 ساله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جایزه ادبی آفتاب پس از وقفه ای 10 ساله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید