جدیدترین منابع کنکور ارشد گروه پزشکی سال 1401 منتشر شد

به گزارش مجله فیروزی، راهنمای منابع آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته های گروه پزشکی سال تحصیلی 1401 - 1402 از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

جدیدترین منابع کنکور ارشد گروه پزشکی سال 1401 منتشر شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته های گروه پزشکی سال تحصیلی 1401 - 1402 در روز های 5 و 6 خردادماه 1401 برگزار می شود براین اساس مرکز سنجش آموزش پزشکی منابع آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته های گروه پزشکی سال تحصیلی 1401 - 1402 را منتشر کرده است.

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی می توانند از اینجا منابع آزمون را مشاهده و دانلود کنند.

لیست منابع به منظور هدایت و هدایت داوطلبان جهت آماده شدن برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراهم شده است. مرکز سنجش آموزش پزشکی در راهنمای این منابع تاکید کرده است با توجه به اینکه آزمون کارشناسی ارشد، رقابتی برای سنجش و انتخاب آماده ترین و شایسته ترین افراد از لحاظ علمی برای ادامه تحصیل در مقطع تحصیلات تکمیلی است و محدود کردن این رقابت به تعداد محدودی منبع تعیین فاقد توجیه علمی و منطقی است؛ لذا معرفی منابع به معنی انحصار و محدودیت آزمون به این منابع نبوده و داوطلبان برای توفیق بیشتر در آزمون ورودی باید مطالعات گسترده و متنوع تری را در زمینه های مربوطه داشته و به سطح مناسبی از احاطه و تسلط دست یابند.

همچنین در مورد تمامی منابع اعلام شده باید آخرین چاپ منبع یا ترجمه آن مورد استفاده قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 آذر 1400 بروزرسانی: 25 آذر 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1715

به "جدیدترین منابع کنکور ارشد گروه پزشکی سال 1401 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین منابع کنکور ارشد گروه پزشکی سال 1401 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید