جنگ غول های فناوری در میدانی تازه: سرمایه گذاری 10 میلیارد دلاری شیائومی برای فراوری خودرو الکتریکی

به گزارش مجله فیروزی، برند چینی شیائومی طی 10 سال آینده یک شرکت تابعه فراوری خودرو الکتریکی ایجاد خواهد نمود، به نظر می رسد این برند برنامه های گسترده ای برای حضور در بازار خودرو های الکتریکی دارد.

جنگ غول های فناوری در میدانی تازه: سرمایه گذاری 10 میلیارد دلاری شیائومی برای فراوری خودرو الکتریکی

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، شیائومی هنوز اطلاعات دقیقی درباره بازار تجارت خودرو های الکتریکی اعلام ننموده است، این شرکت فقط گفت که وارد تجارت خودرو های الکتریکی می گردد.

شیائومی گفت که در 10 سال آینده 10 میلیارد دلار سرمایه گذاری خواهد نمود و این کار با سرمایه گذاری اولیه 1.5 میلیارد دلاری شروع خواهد شد. شیائومی یک شرکت تابعه کاملاً متعلق به خود برای راه اندازی تجارت وسایل نقلیه الکتریکی خود تأسیس خواهد نمود. لی جون، مدیر عامل شیائومی، به عنوان مدیر عامل شرکت تابعه نیز فعالیت خواهد نمود.

به نظر می رسد بازار وسایل نقلیه الکتریکی میدان جنگ بعدی غول های تلفن های هوشمند باشد. اپل در حال کار بر روی یک ماشین و در کوشش است شریک تجاری خود را پیدا کند که قطعات خودرو را فراوری کند.

در حالی که اپل تمرکز خود را روی باتری، فناوری خودران و سایر ویژگی های سخت افزار / نرم افزار معطوف نموده است، در این مسیر تنها نیست، ماه گذشته گزارش شد که رقیب داخلی شیائومی، هواوی نیز، می خواهد خودرو های الکتریکی بسازد.

منبع: انتخاب
انتشار: 8 دی 1401 بروزرسانی: 8 دی 1401 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 2010

به "جنگ غول های فناوری در میدانی تازه: سرمایه گذاری 10 میلیارد دلاری شیائومی برای فراوری خودرو الکتریکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگ غول های فناوری در میدانی تازه: سرمایه گذاری 10 میلیارد دلاری شیائومی برای فراوری خودرو الکتریکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید