خبرنگاران تشکیل کمیته کاهش ضرر کرونا به اقتصاد کرمانشاه

به گزارش مجله فیروزی، کرمانشاه- خبرنگاران- معاون هماهنگی امور مالی استاندار کرمانشاه گفت: کمیته ای به منظور کاهش ضررهای حوزه مالی به واسطه شیوع تشکیل شده و در حال آنالیز راهکارها است.

خبرنگاران تشکیل کمیته کاهش ضرر کرونا به اقتصاد کرمانشاه

راهنمایی حاتمی روز سه شنبه در نشست مشترک استاندار کرمانشاه با اعضای اتاق اصناف در سرسرای شهدای دولت، اظهارداشت: پس از شیوع کرونا تا به امروز 9 هزار و 248 نفر برای دریافت بیمه بیکاری در استان ثبت نام نموده اند که نشان از حجم بالای فشار کرونا بر حوزه اشتغال و اقتصاد کرمانشاه دارد.

وی با تاکید بر اینکه سال جاری سال دشواری برای اقتصاد کشور است، گفت: فعالان مالی و تولیدی ها بیشترین ضرر را به واسطه شیوع کرونا متحمل شده اند از این رو باید تمام کوشش خود را برای حمایت از آنها به کار بگیریم.

معاون هماهنگی امور مالی استاندار کرمانشاه یادآور شد: کمیته ای به منظور کاهش ضررهای حوزه مالی به واسطه شیوع تشکیل شده و در حال آنالیز راهکارها است.

مدیرکل سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمانشاه نیز در این نشست گفت: استان کرمانشاه که پیش از این رکورد دار بیکاری در کشور بود در سال گذشته توانست نرخ بیکاری خود را کاهش دهد به شکلی که در زمستان نرخ بیکاری این استان 3.2 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کمتر شد.

محسن دارابی با اشاره به ضررهای شیوع کرونا به بازار کشور گفت: بازاریان کرمانشاه در ایام اخیر متضرر شده اند که باید از آنان حمایت کرد.

وی اضافه نمود: 56 درصد از کل شاغلین استان یعنی حدود 300 هزار نفر در اصناف و بازار مشغول به فعالیت هستند.

رییس سازمان صمت با بیان اینکه بعضی از مشاغل کم خطر از روز شنبه فعالیت خود را از سر می گیرند، گفت: پروتکل های بهداشتی به وسیله دانشگاه علوم پزشکی به ما ابلاغ شده است که آن را در اختیار مشاغل کم خطر قرار خواهیم داد.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 767

به "خبرنگاران تشکیل کمیته کاهش ضرر کرونا به اقتصاد کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تشکیل کمیته کاهش ضرر کرونا به اقتصاد کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید