خطر افتادن از پرتگاه در عجیب ترین روستای دنیا!

به گزارش مجله فیروزی، شاید بتوان حدس زد که کابوس شب های بچه ها این روستا چیست؛ پرت شدن از پرتگاه! روستای کاستلفولید دو لا روکه با وجود زیبایی چشمگیر و خیره کننده اش احتمالا یکی از ترسناک ترین روستاهای جهان هم هست؛ خصوصا برای کسانی که ترس از ارتفاع داشته باشند.

خطر افتادن از پرتگاه در عجیب ترین روستای دنیا!

به گزارش فرادید؛ این روستا با جمعیت هزار نفری اش حدود یک کیلومتر طول دارد و بر روی یک صخره از جنس بازالت قرار گرفته که ارتفاع آن به 50 متر می رسد.

در دوطرف این صخرۀ بازالتی دو روخانه قرار دارند که زمین سست اطراف آن را شسته اند و این صخرۀ بزرگ را در میان خود باقی گذاشته اند.

خیابانی نسبتا باریک از وسط این روستا عبور می نماید. در برخی از قسمت ها، خصوصا در نزدیک انتهای صخره، دو ردیف خانه در دو طرف این خیابان قرار گرفته اند که پشت هر کدام از آن ها دره ای بسیار پرشیب و مرتفع قرار گرفته است.

نگاه کردن از پنجره های پشتی این خانه ها قطعا منظرۀ زیبایی دارد اما حتما ترسناک و شوک آور هم هست. همانطور که در برخی از تصاویر می توان دید، بالکن پشتی برخی از خانه ها کاملا معلق بر فراز پرتگاه ساخته شده اند.

در انتهای خیابان این روستا و در نزدیکی انتهای صخره، کلیسای حدودا 700 سالۀ سن سالوادور قرار گرفته که برج بلند آن را از دور نیز می توان دید.

منبع: فرارو
انتشار: 27 خرداد 1402 بروزرسانی: 27 خرداد 1402 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 2085

به "خطر افتادن از پرتگاه در عجیب ترین روستای دنیا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطر افتادن از پرتگاه در عجیب ترین روستای دنیا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید