دانشگاه آزاد اسلامی نایین میزبان 656 داوطلب آزمون سراسری

به گزارش مجله فیروزی، معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد نایین اظهار کرد: این دانشگاه در آزمون سراسری 99 میزبان 656 داوطلب کنکور سراسری بوده است.

دانشگاه آزاد اسلامی نایین میزبان 656 داوطلب آزمون سراسری

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا در مقطع دبیرستان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

محمدرضا خدابخشیان نایینی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران در نائین اظهار کرد که دانشگاه آزاد اسلامی واحد نایین در کنکور 99 میزبان 656 داوطلب آزمون سراسری بوده است.

وی با اشاره به وجود امکانات و زیرساخت های مناسب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نایین مطرح نمود: با توجه به فضای موجود، رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در چینش جلسه آزمون به نحو مطلوب رعایت شد و سعی کردیم شرایط به نحوی فراهم گردد تا داوطلبان به جز دغدغه آزمون استرس دیگری نداشته باشند.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد نایین متذکر شد: این دانشگاه جزء معدود مکان هایی است که از لحاظ برخورداری از مکان های با فضای باز و سقف مرتفع برای برگزاری آزمون های پرجمعیت در ایام شیوع ویروس کرونا مسئله ای ندارد.

به گزارش خبرنگاران، آزمون سراسری سال 99 در شهرستان نائین از تاریخ 29 مرداد به مدت چهار روز در گروه های آزمایشی هنر، علوم انسانی، علوم تجربی و زبان های خارجی در مجموعه ورزشی علامه مجلسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نایین برگزار گردید.

4078/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1009

به "دانشگاه آزاد اسلامی نایین میزبان 656 داوطلب آزمون سراسری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه آزاد اسلامی نایین میزبان 656 داوطلب آزمون سراسری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید