دانشگاه آزاد اندیمشک بدون آزمون دانشجو می پذیرد

به گزارش مجله فیروزی، دانشگاه آزاد اندیمشک برای سال تحصیلی 1400-1399 در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته، بدون آزمون دانشجو می پذیرد.

دانشگاه آزاد اندیمشک بدون آزمون دانشجو می پذیرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه آزاد اندیشمک برای سال تحصیلی 1400-1399 اقدام به پذیرش دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بر اساس سوابق تحصیلی نموده است.

بر این اساس، علاقه مندان می توانند با مراجعه به سامانه www.azmoon.org اقدام به ثبت نام و انتخاب رشته برای تحصیل در این مقاطع دانشگاه آزاد اندیمشک نمایند.

این دانشگاه در مقطع کاردانی پیوسته در رشته های حسابداری، الکترونیک، الکتروتکنیک (برق)، ساخت و فراوری، مکانیک خودرو، تاسیسات، کامپیوتر، معماری، گرافیک و در مقطع کاردانی ناپیوسته در رشته های مدیریت بازرگانی، حسابداری، تربیت بدنی، کامپیوتر، شهرسازی، آموزش زبان انگلیسی، آموزش ریاضی، بدون آزمون دانشجو پذیرش می نماید.

همچنین، در مقطع کارشناسی پیوسته در رشته های مهندسی معماری، مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی کامپیوتر (نرم افزار)، مهندسی کامپیوتر (فناوری اطلاعات)، حقوق، روانشناسی، علوم سیاسی، حسابداری، جغرافیا و برنامه ریزی شهری و در مقطع کارشناسی ناپیوسته در رشته های مهندسی معماری، مهندسی برق قدرت، مهندسی مکانیک خودرو، مهندسی ساخت و فراوری، مهندسی نرم افزار کامپیوتر، علمی کاربردی ارتباط تصویری، مدیریت بازرگانی، علمی کاربردی حسابداری، آموزش زبان انگلیسی، بدون آزمون دانشجو می پذیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 999

به "دانشگاه آزاد اندیمشک بدون آزمون دانشجو می پذیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه آزاد اندیمشک بدون آزمون دانشجو می پذیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید