دانشگاه تهران بدون کنکور دانشجوی کارشناسی ارشد پذیرش می نماید

به گزارش مجله فیروزی، دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته استعداد درخشان (بدون آزمون) سال تحصیلی 1402-1401 دانشجو می پذیرد.

دانشگاه تهران بدون کنکور دانشجوی کارشناسی ارشد پذیرش می نماید

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران؛ فراخوان پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته استعداد درخشان (بدون آزمون) سال تحصیلی 1402-1401 دانشگاه تهران منتشر شد.

در اطلاعیه این فراخوان آمده است:

دانشگاه تهران در اجرای سیاست های راهنمایی و حمایت از دانشجویان برتر برای ورود به دوره کارشناسی ارشد با استناد به آئین نامه های شورای راهنمایی استعداد درخشان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مصوبات شورای آموزشی دانشگاه، برای سال تحصیلی 1402-1401 از بین دانشجویان ورودی سال 1397 که جزو پانزده درصد برتر دانشگاه تهران و یا دانشگاه های مشمول این فراخوان باشند، در کلیه رشته هایی که به وسیله آزمون سراسری پذیرش دانشجو دارد به صورت مازاد بر ظرفیت و با رعایت کامل مقررات مربوط دانشجو می پذیرد.

لازم است متقاضیان در صورت احراز شرایط نسبت به ثبت نام و بارگذاری اطلاعات در سامانه جامع آموزشی دانشگاه تهران به آدرس ems1.ut.ac.ir قسمت داوطلبان استعداد درخشان و سپس انتخاب عنوان پذیرش از تاریخ 01/ 09/ 1400‬ لغایت 20/ 09/ 1400 ‬ اقدام نمایند.

لازم به ذکر است؛ داوطلبان جهت کسب اطلاعات تکمیلی به وب سایت معاونت آموزشی دانشگاه تهران مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 دی 1400 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1747

به "دانشگاه تهران بدون کنکور دانشجوی کارشناسی ارشد پذیرش می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه تهران بدون کنکور دانشجوی کارشناسی ارشد پذیرش می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید