ملاقات جمعی از سفرای کشورهای خارجی با ظریف

به گزارش مجله فیروزی، جمعی از سفرای کشورهای خارجی در سرانجام ماموریت خود و یا به مناسبت شروع ماموریتشان در ایران، با محمد جواد ظریف ملاقات کردند.

ملاقات جمعی از سفرای کشورهای خارجی با ظریف

به گزارش خبرنگاران، کارلوس آنتونیو ریکو د ا کوستا نوس سفیر جدید پرتغال در جمهوری اسلامی ایران بعد از ظهر امروز در ملاقات با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان رونوشت استوارنامه خود را تسلیم کرد.

در ملاقات عصر امروز لوئیس فیلیپ فرناندز د لا پنا سفیر جدید اسپانیا در کشورمان با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران هم، سفیر اسپانیا در شروع ماموریت خود در کشورمان، رونوشت استوارنامه خود را به محمد جواد ظریف تسلیم کرد.

خرمان آلخاندرو اورتگا آلمیدا سفیر اکوادور در جمهوری اسلامی ایران هم در سرانجام ماموریت خود در کشورمان بعد از ظهر امروز با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ملاقات و خداحافظی کرد.

لوبومیر گلیان سفیر اسلواکی در کشورمان هم در سرانجام ماموریت خود در ایران بعد از ظهر امروز با ظریف ملاقات و خداحافظی کرد.

لارس نوردروم سفیر نروژ در جمهوری اسلامی ایران هم در سرانجام ماموریت خود در جمهوری اسلامی ایران بعد از ظهر امروز با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ملاقات و خداحافظی کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 959

به "ملاقات جمعی از سفرای کشورهای خارجی با ظریف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات جمعی از سفرای کشورهای خارجی با ظریف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید