تور روسیه: رشد مبادلات تجاری روسیه و چین در 2021

به گزارش مجله فیروزی، وزارت توسعه مالی روسیه اعلام نمود، حجم مبادلات تجاری میان روسیه و چین از ماه ژانویه تا به امروز یک سوم رشد افزایش یافته است.

تور روسیه: رشد مبادلات تجاری روسیه و چین در 2021

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل خبرنگاران به نقل از راشاتودی، وزارت توسعه مالی روسیه خاطرنشان کرد، حجم مبادلات تجاری میان روسیه و چین از ماه ژانویه تا به امروز یک سوم رشد افزایش یافته و انتظار می رود، سال جاری بیشتر رشد داشته باشد.

ماکسیم رشتنیکوف، وزیر توسعه مالی روسیه گفت: تا خاتمه سال، هر فرصتی وجود دارد تا به یک رقم بی سابقه تاریخی در مبادلات تجاری با چین برسیم.

وی از اطمینانی که شرکت های چینی به بازار روسیه نموده اند، قدردانی کرد، که این اطمینان با فعالیت مالی طولانی مدت و راه اندازی پروژه های تازه حتی در بحبوحه همه گیری کووید -19 نشان داده شده است.

این وزارتخانه میخواهد تا 4 نماینده به چین اعزام کند تا در زمینه فعالیت های تجاری روسیه، تقویت همکاری با تاکید بر اقتصاد دیجیتال و توسعه پایدار کار نمایند.

بر اساس آمار گمرک چین، حجم مبادلات تجاری روسیه با چین در خاتمه سال 2020 کاهش 2.9 درصدی نسبت به سال پیش از آن را نشان می دهد و به 107.76 میلیارد دلار رسید.

با این حال، در سال های پیش از بحران کرونا، این شاخص به صورت ثابت رشد داشت و به تدریج از 69.52 میلیارد دلار در خاتمه سال 2016 به 110.75 میلیارد دلار در سال 2019 رسیده بود.

هر دو کشور در نظر دارند، دوباره به راستا رشد باز گردند و به هدف حجم مبادلات 200 میلیارد دلار در سال برسند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مهر 1400 بروزرسانی: 15 مهر 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1640

به "تور روسیه: رشد مبادلات تجاری روسیه و چین در 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه: رشد مبادلات تجاری روسیه و چین در 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید