رمز و راز ظاهر شدن ردپایی عجیب روی اتومبیل

به گزارش مجله فیروزی، زنی پس از یک شب برفی وقتی سراغ اتومبیل خود رفت از دیدن چهار رد پا روی آن متعجب شد.

رمز و راز ظاهر شدن ردپایی عجیب روی اتومبیل

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، آلیشیا اسمیت وقتی از خواب بیدار شد مجموعه ای از چهار رد پا روی شیشه جلو اتومبیل خود دید که از روی شیشه جلو عبور نموده و به سقف ماشین می رسید. آلیشیا گفت: قبلاً هرگز چنین چیزی ندیده بودیم، بسیار عجیب بود. آن ها شکل عجیبی هستند و فقط چهار انگشت پا دارند و انسانی به نظر نمی رسند. من مطمئن نیستم که این یک کودک بوده است.

راستا این ردپا از گوشه درب سمت راننده آغاز شد و قبل از عبور از روی بام و ناپدید شدن، از شیشه جلو بالا رفت. او تصاویر عجیب و غریبی را به اشتراک گذاشت و باعث برآورد های بیشتر در این مورد شد.

آلیشیا اضافه کرد: ساعت 10.30 صبح بود که از خانه بیرون آمدیم و فقط ردپاها را دیدیم. ما نمی دانستیم چه کسی آن ها را ساخته و هدف ما از انتشار این تصاویر این بود که می خواستیم ببینیم آیا شخص دیگری چیزی مشابه را دیده است یا نه. ما واقعاً می خواهیم نظرات بقیه را در این مورد بدانیم.

بعد از انتشار این تصاویر زن و شوهری از ایالات متحده گفتند که یک یتی (موجود افسانه ای) را در جنگل مشاهده نموده اند، اما بعد از مدتی فهمیدند که این چیزی جز یک درخت پوشیده از برف نیست.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 21 بهمن 1399 بروزرسانی: 21 بهمن 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1247

به "رمز و راز ظاهر شدن ردپایی عجیب روی اتومبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمز و راز ظاهر شدن ردپایی عجیب روی اتومبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید