طراحی سامانه ای برای آگاهی دانشجویان علم و صنعت از احتیاج های صنعت خبرنگاران

به گزارش مجله فیروزی، معاون پژوهشی دانشگاه علم و صنعت گفت: دانشگاه علم و صنعت در حال طراحی سامانه هایی است تا دانشجویان تحصیلات تکمیلی در زمان تصویب سرانجام نامه های خود از احتیاج های صنعت آگاه شوند.

طراحی سامانه ای برای آگاهی دانشجویان علم و صنعت از احتیاج های صنعت خبرنگاران

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت طراحی کاتالوگ a3 از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

امیرحسین دوایی، معاون پژوهشی دانشگاه علم و صنعت در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: دانشگاه علم و صنعت در حال طراحی سامانه هایی است تا دانشجویان تحصیلات تکمیلی در زمان تصویب پروژه ها و خاتمه نامه های خود از احتیاج های صنعت آگاه شوند.

وی ادامه داد: ما نیز تمام احتیاج هایی که صنعت به ما اعلام نموده است را در اختیار گروه آموزشی می گذاریم تا زمانی که می خواهند پروژه های خود را تصویب نمایند، توجه به این نکات داشته باشند و سعی نمایند از این مجاری به ارائه خاتمه نامه بپردازند.

دوایی توضیح داد: باید به این نکته توجه کرد که ساماندهی فعالیت هایی که در قالب پروژه ها و رساله ها انجام می گردد در یک قالب دراز مدت می تواند به حل مسائل کشور بیانجامد.

معاون پژوهشی دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه اگر مسائل جامعه در قالب یک خاتمه نامه قابل حل بود، که ما به آن مسئله نمی گفتیم زیرا تا کنون برطرف شده بودند؛ اضافه کرد: برای اینکه دانشگاه نقش آفرینی جدی کند احتیاج است تا اعضای هیئت علمی که در ارتباط با صنعت هستند، امکاناتی داشته باشند تا بتوانند مجموعه ای از خاتمه نامه ها را طی سال های متمادی دنبال و به حل مسائل کشور یاری نمایند، اما اینکه ما انتظار داشته باشیم با هر خاتمه نامه یک مشکل از کشور برطرف گردد، نمی گویم امکان پذیر نیست، اما بسیار محدود است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1350

به "طراحی سامانه ای برای آگاهی دانشجویان علم و صنعت از احتیاج های صنعت خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سامانه ای برای آگاهی دانشجویان علم و صنعت از احتیاج های صنعت خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید