لیگ جهانی کاراته وان لیسبون، راهیابی عباسعلی به ملاقات رده بندی، 2 طلا و 4 برنز در انتظار نمایندگان ایران

به گزارش مجله فیروزی، کاپیتان تیم ملی کاراته بانوان در روز دوم رقابت های لیگ جهانی کاراته وان لیسبون به ملاقات رده بندی راه یافت.

لیگ جهانی کاراته وان لیسبون، راهیابی عباسعلی به ملاقات رده بندی، 2 طلا و 4 برنز در انتظار نمایندگان ایران

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، رقابت های لیگ دنیای کاراته وان پرتغال از روز گذشته (آدینه - 10 اردیبهشت ماه) با حضور 769 کاراته کا از 87 کشور دنیا در لیسبون شروع شد.

در دومین روز این مسابقات و در رقابت های وزن 68+ کیلوگرم بانوان، حمیده عباسعلی پس از دوری 13 ماه از میادین مسابقات به دلیل مصدومیت، پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به دلیل عدم حضور آکیلا شعبان از مصر در تاتامی، به رجحان 8 بر صفر دست یافت.

کاپیتان تیم ملی کاراته بانوان در دور سوم مقابل ماریا تورس گارسیا از اسپانیا یک بر صفر مغلوب گردید، اما با توجه به راهیابی کاراته کا اسپانیایی به ملاقات نهایی فرصت حضور در جدول شانس مجدد را کسب کرد.

عباسعلی در نخستین ملاقات خود در جدول شانس مجدد با نتیجه 4 بر یک مقابل شارلوت گریم از آلمان پیروز شد و در ادامه با رجحان 5 بر صفر مقابل فابینه کائوفمن از سوئیس به ملاقات رده بندی رسید. او برای کسب نشان برنز فردا به مصاف کاراته کایی از یونان خواهد رفت.

پیش از این و در رقابت های امروز، ذبیح الله پورشیب در وزن 84- کیلوگرم به ملاقات نهایی و سجاد گنج زاده در وزن 84+ کیلوگرم و رزیتا علیپور در وزن 61- کیلوگرم به ملاقات رده بندی راه یافته بودند و روز گذشته نیز بهمن عسگری در وزن 75- کیلوگرم فینالیست شد و سارا بهمنیار به ملاقات رده بندی وزن 50- کیلوگرم صعود و سهمیه المپیک خود را قطعی کرد.

رقابت های لیگ دنیای کاراته وان لیسبون آخرین مرحله از مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو به وسیله رنکینگ فدراسیون دنیای است و به مدت سه روز برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 خرداد 1400 بروزرسانی: 1 خرداد 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1445

به "لیگ جهانی کاراته وان لیسبون، راهیابی عباسعلی به ملاقات رده بندی، 2 طلا و 4 برنز در انتظار نمایندگان ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ جهانی کاراته وان لیسبون، راهیابی عباسعلی به ملاقات رده بندی، 2 طلا و 4 برنز در انتظار نمایندگان ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید