کسب نتیجه مطلوب در رقابت های جهانی کاراته مستلزم بهترین کوشش است

به گزارش مجله فیروزی، مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته در رده های نوجوانان، جوانان و امید از چهارم مرداد به مدت سه روز به میزبانی استان اصفهان برگزار شده است. این مسابقات به منظور انتخاب بازیکنان برتر برای حضور در مسابقات جهانی انجام می گردد.

کسب نتیجه مطلوب در رقابت های جهانی کاراته مستلزم بهترین کوشش است

مجید خسروی مربی تیم ملی نوجوانان در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به کم تجربه بودن تیم ملی گفت: علیرغم این موضوع امید فراوانی به کسب نتیجه مطلوب در مسابقات اسپانیا داریم. در واقع تحقق این مهم نیازمند کوشش بیشتر و صرف زمان بیشتر نسبت به مسابقات قزاقستان است.

وی با اشاره به اینکه فاصله زمانی موجود برای کسب آمادگی جهت حضور در مسابقات جهانی اسپانیا نسبت به زمانی که درخصوص مسابقات آسیایی قزاقستان در اختیار داشتیم زیاد است، مطرح کرد: براین اساس فرصت خوبی جهت آمادگی تیم برای حضور در مسابقات جهانی وجود خواهد داشت.

خسروی با بیان اینکه تعدادی از شرکت نمایندگان و داوران مسابقات انتخابی اصفهان از استان مرکزی هستند، اعلام کرد: انتخاب افراد اعزامی به مسابقات کاملا براساس عدالت خواهد بود.

وی در پاسخ به سوالی در مورد پیش بینی عملکرد ایران در مسابقات جهانی اسپانیا اظهار کرد: قطعا تمام کوشش خود را جهت کسب مطلوب ترین نتیجه انجام خواهیم داد.

خسروی با اشاره به اینکه علاقه مندان به ورزش بویژه ایرانیان ساکن در اروپا فرصت خوبی برای روحیه دادن به تیم ملی هستند، اعلام کرد: اگر ایرانیان بیشتری در سالن های برگزاری مسابقات تیم ملی کشورمان را همراهی و تشویق نمایند، این امر منجر به کسب بهترین نتیجه خواهد شد .

خسروی با اشاره به اینکه مسابقات آسیایی قزاقستان نشان داد که تیم های قوی و نوظهوری مثل مصر، قطر و اندونزی رشد چشمگیری در این زمینه داشته اند، همچنین تیم های صاحب سبکی در جهان همچون اسپانیا، ایتالیا، فرانسه، انگلستان و نهایتا تیم ملی ژاپن قطعا برنامه ریزی برای حضور پرقدرت در این مسابقات دارند، اضافه نمود: در این شرایط ضرورت کوشش هرچه بیشتر برای کسب مطلوب ترین نتیجه بیش از پیش احساس می گردد، پس تمام کوشش خود را جهت کسب بهترین نتیجه به کار می بندیم.

وی با تاکید بر اینکه در مسابقات قزاقستان به نتیجه رسیدیم، اما در اسپانیا کار راحت نیست، گفت: در این میان توجه ویژه و اعتماد کادر فنی تیم ملی و فدراسیون کاراته به حضور جوانان در عرصه مربی گری کاراته قابل تقدیر است.

مربی تیم ملی نوجوانان در انتها ابراز امیدواری کرد که با همراهی و حمایت مردم کشورمان، بهترین نتیجه در مسابقات جهانی اسپانیا کسب گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 564

به "کسب نتیجه مطلوب در رقابت های جهانی کاراته مستلزم بهترین کوشش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب نتیجه مطلوب در رقابت های جهانی کاراته مستلزم بهترین کوشش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید