مسافرت های هوایی دو پروازی توام با تأخیر از عوامل باخت شهرداری ارومیه است

به گزارش مجله فیروزی، بازیکن تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: مسافرت های هوایی دو پروازی توام با تأخیر در کنار تغییرات پی در پی آب و هوا از عوامل باخت تیم های شهرستانی از جمله تیم والیبال شهرداری ارومیه است.

مسافرت های هوایی دو پروازی توام با تأخیر از عوامل باخت شهرداری ارومیه است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه ویزا توریستی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

حامد رضایی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در ارومیه با اشاره به دست یافتن به نتیجه مطلوب گفت: تماشاگران والیبال شهرداری ارومیه سرمایه های والیبال شهرمان هستند به گونه ای که زبان زد عام و خاص هستند و در همه حال چه برد چه باخت پیشت تیم هستند.

وی اضافه نمود: از تماشاگران ارومیه ای می خواهیم همت خود در تشویق تیم را نسبت به سال های قبل افزایش دهند تا بتوانیم نتیجه در خورشان شهر ارومیه را کسب کنیم و مطمئناً هیچ بازیکنی از به دست آوردن مقام نخست ناراضی نیست و همگان کوشش می کنیم تا بهترین نتیجه را رقم بزنیم.

رضایی گفت: بازی کردن در مقابل 6 هزار تماشاگر بسیار سخت است و این مهم می تواند ما را در بازی ها بسیار کمک کند و تیم های تهرانی مزیت های خاص خود را دارند که در این میان می توان به بانک سرمایه اشاره نمود که بازیکنان اصلی و ذخیره همگی عضو تیم ملی هستند.

وی اعلام کرد: چهار فصل بودن کشورمان یکی دیگر از مسائل بازیکنان است چرا که بدن احتیاج دارد تا بتواند با شرایط جوی و آب و هوایی میزبان خو بگیرد و تا بتوان به این مهم رسید بازی از دست رفته است و باز هم می گویم که در کوشش هستیم تا بهترین صندلی ممکن را از آن خود کنیم.

بازیکن تیم والیبال شهرداری ارومیه با اشاره به مسائل تیم های شهرستانی یادآور شد: جابجایی بین شهرستان ها، مسافرت های هوایی دو پروازی، تأخیر پرواز، نامناسب بودن شرایط جوی و خستگی راه جزو عواملی است که در نتیجه گیری تیم های شهرستانی تأثیر می گذارد.

وی با اشاره به احتیاجمندی والیبال ارومیه به برنامه بلندمدت گفت: به دست آوردن مقام قهرمانی لیگ برتر احتیاجمند یک برنامه ریزی بلندمدت است و در عرض دو یا سه سال نمی توان به این مهم دست یافت و باید بودجه زیادی برای این مهم تخصیص داد تا برترین های والیبال کشور را دور همدیگر جمع کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 574

به "مسافرت های هوایی دو پروازی توام با تأخیر از عوامل باخت شهرداری ارومیه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسافرت های هوایی دو پروازی توام با تأخیر از عوامل باخت شهرداری ارومیه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید