مقاله: مصاحبه با بهرام رادان تاجر در تورنتو کانادا

به گزارش مجله فیروزی، همه اینها را بگذارید کنار اینکه بهرام رادان چند ماه است در کشور کانادا روزگار می گذراند و گفت و گویمان با او چندان آسان هم اتفاق نیفتاد.

مقاله: مصاحبه با بهرام رادان تاجر در تورنتو کانادا

آلبوم روی دیگر کار پرهزینه ای بود. بله، از فروشش راضى ام، ولی هزینه پکیج و بسته بندی اش خیلی زیاد بود. اینها علاقه من بود، دلم می خواست محصول با بالاترین کیفیت به دست مردم برسد. از اول هم گفته بودم جیبی برای این کار ندوخته ام. درباره آلبوم جدید هم تو فکرش هستم، ولی فضا نه برای آلبوم جدید و نه برای کنسرت مناسب نیست. کلیپ های آلبوم مدت هاست بلاتکلیف است! امیدوارم هر چه زودتر مشکلشان حل گردد و منتشر شوند تا مردم بتوانند قضاوت بهتری داشته باشند.

اصولا در فرهنگ ایرانی، در کتاب ها و اشعار بسیاری از هنر و ثروت به عنوان دو مقوله جدا از هم یاد شده است؛ دو مقوله ای که با هم در تعارض هستند، اما جدا نیستند. به نظر بهرام رادان امروز چه اتفاقی افتاده است که هنر و ثروت تا این حد به یکدیگر نزدیک شده اند؟

بعضی موقع ها بازیگران در فیلمی بازی می نمایند که از نظر هنری جالب نیست؛ این در تمام دنیا یک مسئله طبیعى است. بازیگر هم مثل دیگر گروه ها، فیلمنامه را می خواند و تصمیم می گیرد که حداکثر کوششش را بکند تا یک اثر خوب خلق گردد، حالا به هر دلیل در مرحله ساخت این اتفاق نمی افتد؛ به نظرم، مقصر چنین اتفاقی تمام تیم است، نه یک شخص! ولی آنی که در بعضی مواقع باعث به جوش آمدن خون هوادارانش می گردد، شاید بازى در فیلم هایی است که نیت ساختن شان خلق یک اثر هنرى نیست. مردم هم حق دارند عصبانى بشوند، چون مردم هنرمند را به آن صندلی می رسانند و همان مردم هم هستند که می توانند آن را سلب نمایند.

منبع مقاله: مصاحبه با بهرام رادان تاجر در تورنتو کانادا

انتشار: 1 دی 1400 بروزرسانی: 1 دی 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1723

به "مقاله: مصاحبه با بهرام رادان تاجر در تورنتو کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: مصاحبه با بهرام رادان تاجر در تورنتو کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید