مقامات آمریکایی: از ماسک های پارچه ای دست ساز بهره ببرید

به گزارش مجله فیروزی، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در آمریکا از شهروندان آمریکایی خواست از ماسک های پارچه ای ساخته شده در خانه استفاده نمایند.

مقامات آمریکایی: از ماسک های پارچه ای دست ساز بهره ببرید

به گزارش، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در ایالات متحده آمریکا به دلیل کمبود شدید تجهیزات پزشکی و ماسک برای مقابله با ویروس کرونا، از شهروندان این کشور خواست از ماسک های پارچه ای ساخته شده در خانه استفاده نمایند.

این مرکز در توییتی اعلام نمود: منظور از پوشاننده های پارچه ای صورت برای کاستن از سرعت شیوع بیماری کرونا ماسک های جراحی یا ماسک های تنفسی N-95 نیست.

در این توییت همچنین آمده است: همانطور که در راهنمای کنونی مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا توصیه می گردد، این تجهیزات حیاتی همچنان باید برای مراقبت های بهداشتی کادر پزشکی و دیگر کارکنان بخش درمان رزرو گردد.

: ترامپ خبرنگار آمریکایی را توبیخ کرد

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در آمریکا همچنین اعلام نمود: استفاده از پوشاننده های پارچه ای صورت که از وسایل موجود در خانه ها از مواد متداول با هزینه کم تهیه شده اند، می تواند به عنوان یک اقدام بهداشتی داوطلبانه برای یاری به کاهش سرعت شیوع بیماری کووید -19 قلمداد گردد.

در همین حال مقامات بهداشتی آمریکا اعلام نمودند شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور از 7 هزار نفر عبور نموده به 7 هزار و 86 جان باخته افزایش یافت.

همچنین شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا نیز به رقم بی سابقه 275 هزار نفر رسید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 756

به "مقامات آمریکایی: از ماسک های پارچه ای دست ساز بهره ببرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقامات آمریکایی: از ماسک های پارچه ای دست ساز بهره ببرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید