ملکه انگلیس قانون خروج از اتحادیه اروپا را امضا کرد

به گزارش مجله فیروزی، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسکای نیوز، ملکه انگلیس خاتمه قانون خروج این کشور از اتحادیه را امضا و مورد تصویب نهایی قرار داد.

ملکه انگلیس قانون خروج از اتحادیه اروپا را امضا کرد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا تابستان 99 همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

در همین ارتباط نیز معاون سخنگوی کاخ باکینگهام اعلام نموده است لایحه توافق خروج از اتحادیه اروپا با امضای شخص ملکه به قانون تبدیل شده است.

امضای ملکه انگلیس پس از آن صورت گرفت که یک روز پیش از این نمایندگان هر دو بخش مجلس انگلیس (مجلس عوام و مجلس اعیان) توافق دولت این کشور با اتحادیه اروپا بر سر مفاد برگزیت را تصویب کردند تا در فاصله کمتر از 10 روز مانده به ضرب الاجل 31 ژانویه (11 بهمن) دیگر مانعی برای خروج انگلیس از اتحادیه اروپا وجود نداشته باشد.

به دنبال پیروزی قاطعانه حزب محافظه کار (به رهبری جانسون) در انتخابات مجلسی انگلیس در واپسین روزهای سال گذشته میلادی، مجلس عوام خروج این کشور از اتحادیه اروپا در روز 31 ژانویه و طرح نخست وزیر بوریس جانسون برای برگزیت را تصویب کرد.

مطابق طرح جانسون، انگلیس پس از خروج از اتحادیه اروپا، وارد دوران گذار خواهد شد، به این معنا که طرفین (بروکسل و لندن) 11 ماه فرصت خواهند داشت تا به یک توافق جامع در مورد ابعاد و جزئیات برگزیت دست پیدا نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 525

به "ملکه انگلیس قانون خروج از اتحادیه اروپا را امضا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملکه انگلیس قانون خروج از اتحادیه اروپا را امضا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید