واکسیناسیون عمومی سطح ایمنی مردم را افزایش داده است

به گزارش مجله فیروزی، تهران (پانا) - رییس اداره مراقبت از بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت ویروس کرونا همچنان در حال گردش است، مردم برای قطع زنجیره انتقال، همچنان خودمراقبتی ها را ادامه دهند.

واکسیناسیون عمومی سطح ایمنی مردم را افزایش داده است

به گزارش شبکه رادیویی ایران، دکتر ابراهیم قادری رییس اداره مراقبت از بیماری های واگیر وزارت بهداست در گفت و گوی اختصاصی با علی رشیدی گزارشگر به شرایط شیوع کرونا در کشور پرداخت و با بیان اینکه هر دورهمی و تجمع خطر افزایش ابتلا به کرونا را افزایش می دهد، گفت: مسافرت ها و دید و بازدیدهای نوروزی مقداری باعث شیوع دوباره ویروس کرونا شده است، البته این شیوع دوباره همچون دیگر کشورها شدت نداشته است.

وی در ادامه با بیان اینکه واکسیناسیون عمومی در کشور، سطح ایمنی مردم را افزایش داده است، گفت: از آنجا که ویروس کرونا همچنان در حال گردش است، مردم برای قطع زنجیره انتقال همچنان خود مراقبتی ها را ادامه دهند.

قادری خاطر نشان کرد: در ماه مبارک رمضان اندازه دورهمی ها و میهمانی ها کاهش یافته و همین موضوع مقداری باعث کاهش شیوع ویروس کرونا شده است.

رییس اداره مراقبت از بیماری های واگیر وزارت بهداست در بخش دیگر صحبت هایش خاطر نشان کرد: در طول این ایام مردم برای شدت نیافتن ویروس کرونا، در مکان های عمومی نظیر مسجد، مدرسه و دانشگاه خود را ملزم به رعایت شیوه نامه های بهداشتی (استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی) نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 19 خرداد 1401 بروزرسانی: 19 خرداد 1401 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1887

به "واکسیناسیون عمومی سطح ایمنی مردم را افزایش داده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسیناسیون عمومی سطح ایمنی مردم را افزایش داده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید