پرستاران داوطلب هلال احمر استان یزد تجلیل شدند

به گزارش مجله فیروزی، به گزارش خبرنگاران، محسن حرازی زاده صبح امروز در دیدار با جمعی از پرستاران مراکز درمانی استان یزد به ویژه پرستاران داوطلب جمعیت هلال احمر گفت: ولادت حضرت زینب (س) یادآور جانفشانی ها و ایثارگی های قشری فهیم و فرهیخته از جامعه است که خواب شیرین و زندگی آرام را بر خود حرام نموده و در شب های تار بیماری، بر تن رنجور بیماران مرهمی با مهر می نشانند.

پرستاران داوطلب هلال احمر استان یزد تجلیل شدند

وی اعلام کرد: در این میان در جمعیت هلال احمر که فعالیت هایش با هدف تسکین آلام بشری و به صورت داوطلبانه صورت می گیرد، شاهد حضور پرستاران داوطلبی هستیم که بدون دغدغه نان و نام، دل در گرو خدمت به خلق خدا بسته اند و در برنامه های عام المنفعه و بشردوستانه جمعیت، مشارکتی فعال، پویا و مؤثر دارند.

حرازی زاده یادآور شد: اهمیت کوشش های این پرستاران داوطلب به ویژه در اجرای برنامه کاروان سلامت، هنگامی هویدا می گردد که این بندگان مهربان خدا، بی هیچ چشمداشت، ارتقاء سطح سلامت و بهداشت انسان های محروم و رنجدیده حتی در مناطق صعب العبور را به عنوان آرمانی حرفه ای، پیشه خود ساخته و با استفاده از توانمندی های علمی خویش و بهره مندی از سیره های اخلاقی، انسانی و دینی، در عرصه سلامت جامعه، نقش آفرینی می نمایند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد ضمن تجلیل از زحمات پرستاران گفت: پرستاری شغل بسیار شریفی است که سختی ها و مشقت های ویژه خود را دارد و کار پرستاری کاری درآمیخته با تلخی و شیرینی های بسیار است.

به گزارش خبرنگاران، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد امروز به همراه معاون بهداشت و درمان هلال احمر استان و رئیس شعبه هلال احمر شهرستان از بیمارستان های استان بازدید نموده و روز پرستار را به پرستاران به ویژه پرستاران داوطلب هلال احمر تبریک گفتند.

در این بازدید از پرستاران بیمارستان های شهید رهنمون، مجیبیان، مرتاض، شهید صدوقی و گودرز تقدیر شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 8

به "پرستاران داوطلب هلال احمر استان یزد تجلیل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرستاران داوطلب هلال احمر استان یزد تجلیل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید