پکن توانایی کنترل ویروس کرونا را دارد

به گزارش مجله فیروزی، به گزارش خبرنگاران به نقل از رادیو بین المللی چین، کمیسیون دائمی دفتر سیاسی کمیته مرکزی حزب کمونیست چین با تشکیل نشست به آنالیز و رسیدگی کارهای پیشگیری و کنترل شیوع کروناویروس پرداخت.

پکن توانایی کنترل ویروس کرونا را دارد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

در این نشست عنوان شد که شیوع ویروس یک چالش دیگر برای سیستم و توان حکمرانی چین است. وظایف مهم در حال حاضر درمان بیماران با تمام نیرو، تامین عرضه لوازم مورد احتیاج پزشکان، کوشش برای ارتقای درصد پذیرش بیماران و بهبود بیماران و کاهش درصد مرگ است. این درحالیست که ما نیز باید عرضه اقلام مورد احتیاج زندگی روزمره مردم مانند سبزیجات، گوشت، تخم مرغ و غلات را تضمین کنیم.

رادیو و تلویزیون مرکزی چین با انتشار تفسیری تحت عنوان چین اطمینان دارد با استفاده از رجحان های نظامی در جنگ پیشگیری و کنترل بر شیوع ویروس به موفقیت می رسد خاطر نشان کرد: رجحان های نظام، بزرگ ترین رجحان برای یک کشور است. غلبه بر این جنگ مبارزه با ویروس، در صورتی امکان پذیر است که باید ضمن پافشاری بر رهبری قوی حزب کمونیست، ایفای رجحان های نظام سوسیالیستی با ویژگی های چین، اتکا به مردم، تحکیم عزم استوار، همبستگی مردم، پیشگیری و درمان علمی، این سیاست به طور هدفمند اجرا گردد.

با رعایت این اصول، تجهیزات و لوازم مورد احتیاج درمانی و تامین مایحتاج مردم بیش از پیش به پیشرفت برسد. رجحان های نظام چین برای پیشگیری و کنترل بر شیوع ویروس روز به روز موثرتر می گردد و دولت چین با حل مسائل و پشت سر گذاشتن چالش ها در این فرایند، به حصول پیشرفت در مقابله با کروناویروس یاری می نماید.

در این مقاله آمده است: طی 70 سال پس از تاسیس جمهوری خلق چین، نظام سوسیالیستی با ویژگی های چین و سیستم حکمرانی در چین تاسیس شد و در فرایند اجرا به رجحان هایی رسیده است. اکنون شیوع کروناویروس بسیار جدیست و مسائل زیادی وجود دارد که احتیاج به حل فوری دارد.

در نشست کمیسیون دائمی دفتر سیاسی کمیته مرکزی حزب کمونیست تأکید شد که باید ضمن جمع بندی تجربیات، از آنها آموخت. با توجه به نقص ها و ناکامی ها در مقابله با ویروس، ما باید ضمن تکامل سیستم مقابله با حوادث اضطراری، ارتقای توان حل حوادث اضطراری و خطرناک، پیگیری و مهار محیط بهداشت عمومی کشور، تقویت نظارت بازار، تقویت نظام مندی، رسیدگی سیستماتیک کمبود ذخایر کشور، ارتقای کارایی ذخایر، تقسیم بندی توان تولیدی محصولات کلیدی را بهبود بخشیم.

در این تفسیر خاطر نشان شد، چین نسبت به مسائل موجود در مقابله با ویروس و تدابیر برای مقابله با آن آشنایی و قضاوت روشن دارد. هرچند که وظایف بسیار سخت است. ولی با ایفای کامل رجحان های نظام و اتکا به همراهی مردم، چین حتماً می تواند در جنگ پیشگیری و کنترل این ویروس غلبه کند و از امنیت جانی و تندرسی مردم دفاع نموده و توان حکمرانی خود را ارتقا بخشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 529

به "پکن توانایی کنترل ویروس کرونا را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پکن توانایی کنترل ویروس کرونا را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید