کرملین برای منصرف کردن ناوالنی از بازگشت به روسیه، او را می ترساند

به گزارش مجله فیروزی، یکی از متحدان نزدیک الکسی ناوالنی گفت: کرملین سعی دارد ناوالنی، سیاست مدار اپوزیسیون را بترساند تا او را- زمانی که از مسمومیت بهبود پیدا کرد- از بازگشت به روسیه و شرکت در مبارزات انتخاباتی منصرف کند.

کرملین برای منصرف کردن ناوالنی از بازگشت به روسیه، او را می ترساند

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، همزمان با بهبود یافتن ناوالنی 44 ساله در آلمان، مقصدی که پس از بیمار شدن در سیبری در ماه اوت به منظور دریافت خدمات پزشکی به آنجا منتقل شد، تیم او می گویند ضابطان روسی حساب های بانکی و سند آپارتمانش را مسدود نموده اند.

کرملین از آن موقع ناوالنی را به همکاری با آژانس مرکزی اطلاعات آمریکا متهم و آژانس خبری فدرال هوادار دولت را ترغیب به گزارش در این خصوص نموده که ناوالنی ممکن است متهم به خیانت باشد.

لئونید وولکوف، یکی از اعضای ارشد تیم ناوالنی به رویترز گفت: شاهد همه انواع ارعاب از سمت آن ها هستیم. آپارتمانش را می گیرند ... پرونده خیانت برایش باز می نمایند و ...

وی توضیح داد: تعیین است این ها همه حقه هایی است که برای ارعاب او طراحی شده.

ناوالنی می گوید به روسیه برخواهد گشت و کرملین هم گفته او برای انجام این کار آزاد است. کرملین همچنین ادعای ناوالنی مبنی بر آنکه پشت پرده مسمومیت او با عامل اعصاب نوویچوک، ولادیمیر پوتین بوده را رد کرد.

وولکوف گفت: تا 20 اوت (30 مرداد) تصور نمی کردیم که در روسیه مدرن، پوتین دستور مسمومیت ناوالنی با نوویچوک را صادر کند... این واقعیت جدیدی است که باید یاد بگیریم با آن کنار بیاییم!

ناوالنی سال هاست شکایت دارد که از رسانه های دولتی منع شده و به شکل سیستماتیک هدف دادخواست ها و تحقیقات کیفری ساختگی قرار گرفته که هدف آن ها خفه کردن فعالیت هایش است.

وولکوف گفت که ناوالنی شکی برای بازگشت ندارد و اضافه نمود: مسلماً آن ها نمی خواهند او برگردد. و این دقیقاً دلیل بازگشتن او است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 آذر 1399 بروزرسانی: 12 آذر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1118

به "کرملین برای منصرف کردن ناوالنی از بازگشت به روسیه، او را می ترساند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرملین برای منصرف کردن ناوالنی از بازگشت به روسیه، او را می ترساند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید