اعزام 100 تانک ارتش هند به منطقه مرزی مورد مناقشه با چین

به گزارش مجله فیروزی، گزارش ها حاکی از آن است که ارتش هند 100 تانک را به منطقه مرزی مورد مناقشه با چین اعزام نموده که احتمالا این اقدام منجر به تیرگی روابط و افزایش تنش های مرزی دهلی نو و پکن خواهد شد.

اعزام 100 تانک ارتش هند به منطقه مرزی مورد مناقشه با چین

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران، ان دی تی وی شبکه تلویزیونی هند در گزارشی اعلام کرد: ارتش هند 100 تانک را به لداخ منطقه مرزی این کشور با چین اعزام نموده است.

براساس گزارش روزنامه پاکستانی داون نیوز: اعزام تانک های ارتش هند به لداخ که منطقه مورد مناقشه با چین است منجر به افزایش تنش های مرزی میان دو کشور خواهد شد.

این روزنامه می افزاید: این موضوع علاوه بر تأثیر منفی در روابط دهلی نو و پکن، احتمال کاهش سرمایه گذاری های چین در پروژه های مختلف را در هند نیز به همراه خواهد داشت.

روزنامه چینی گلوبال تایمز نیز پس از انتشار این خبر با ارائه گزارشی توضیح داد: اقدام اخیر هند در خصوص اعزام تانک های ارتش این کشور در مرز چین روابط دو کشور را خصوصا در عرصه فعالیت های تجاری و مالی تحت شعاع قرار می دهد.

این روزنامه چینی اعلام کرد: دولت های دهلی نو و پکن باید هرچه سریع تر برای خاتمه دادن به سوء تفاهم ها و تنش های موجود میان دو کشور اقدامی انجام دهند.

در ادامه این روزنامه اذعان داشت: تعجب آور است که مقامات هندی با وجود اعزام تانک های ارتش این کشور به منطقه مرزی لداخ که مورد مناقشه دو کشور است، بر سرمایه گذاری چین در هند تأکید می نمایند.

.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 639

به "اعزام 100 تانک ارتش هند به منطقه مرزی مورد مناقشه با چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام 100 تانک ارتش هند به منطقه مرزی مورد مناقشه با چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید